logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Особливості державної реєстрації під час воєнного стану!

Особливості державної реєстрації під час воєнного стану!

Сьогодні, 10 листопада 2022 року, державні реєстратори Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному взяли участь в онлайн-конференції на тему: "Особливості державної реєстрації під час воєнного стану», яка була проведена Управлінням державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів).
Під час онлайн-конференції обговорили актуальні питання щодо особливостей державної реєстрації під час дії воєнного стану на території України, а саме:

  • захист власності в умовах воєнного стану;
  • особливості реєстрації прав на об’єкти нерухомого майна;
  • правові механізми у сфері земельних правовідносин;
  • головні аспекти державної реєстрації прав в умовах воєнного стану;
  • контроль у сфері державної реєстрації.

Перемога за нами!
Слава Україні! Героям Слава! Слава ЗСУ!

 

 

 


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua