Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Надання публічної інформації Департаментом цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації, а також шляхом оприлюднення на офіційному вебсайті.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним і подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, телефоном, електронною поштою).
Письмово: м. Рівне, майдан Просвіти, 2, Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
По телефону: (0362) 40 00 43;
Електронна пошта: dznap@rivnerada.gov.ua .
Письмовий запит подається в довільній формі. При цьому запит на інформацію має містити:
- ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Відповідь на запит на інформацію надається у строк не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовженим до 20 робочих днів.
Інформація на запит надається безкоштовно. Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач буде зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк, відповідно до рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 26.01.2021 №8 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 19.08.2011 №147 «Про визначення розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та розпорядження міського голови від 08.11.2011 №1120-р «Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».
Відмова в задоволенні запиту на інформацію здійснюється в таких випадках:
- Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради не володіє і не зобов’язаний, відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом (службова інформація);
- особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів обсягом більш як 10 сторінок;
- не дотримано вимог до оформлення запиту на інформацію, передбачених частиною 5 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію:
Форми запитів на отримання публічної інформації також можна отримати в Департаменті цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради за адресою: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2. У разі, якщо з поважних причин особа (обмежені фізичні можливості, інвалідність) не може власноручно подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту. Прийом запитів та надання доступу до публічної інформації відповідно до наказу директора департаменту від 23 грудня 2022 року №14 «Про встановлення графіку прийому поштової кореспонденції» проводиться згідно графіку:
- Понеділок: з 9.00 до 16.00
- Вівторок: з 9.00 до 16.00
- Середа: з 9.00 до 16.00
- Четвер: з 9.00 до 16.00
- П’ятниця: з 9.00 до 14.00
- В суботу прийом кореспонденції не здійснюється.