Доступ до публічної інформації

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» кожна особа має право:

  1. знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;
  2. доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;
  3. вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону;
  4. на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів;
  5. на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Згідно зі статтею 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:

  1. відмову в задоволенні запиту на інформацію;
  2. відстрочку задоволення запиту на інформацію;
  3. ненадання відповіді на запит на інформацію;
  4. надання недостовірної або неповної інформації;
  5. несвоєчасне надання інформації;
  6. невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
  7. інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.

Надання публічної інформації Департаментом цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації, а також шляхом оприлюднення на офіційному вебсайті.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним і подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, телефоном, електронною поштою).

Письмово: м. Рівне, майдан Просвіти, 2, Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (на конверті вказувати «Публічна інформація»);

По телефону: (0362) 40 00 43;

Електронна пошта: dznap@rivnerada.gov.ua .

Письмовий запит подається в довільній формі. При цьому запит на інформацію має містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Відповідь на запит на інформацію надається у строк не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовженим до 20 робочих днів.

Інформація на запит надається безкоштовно. Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач буде зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк, відповідно до рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 26.01.2021 №8 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 19.08.2011 №147 «Про визначення розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та розпорядження міського голови від 08.11.2011 №1120-р «Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».

Відмова в задоволенні запиту на інформацію здійснюється в таких випадках:

  • Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради не володіє і не зобов’язаний, відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
  • інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом (службова інформація);
  • особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів обсягом більш як 10 сторінок;
  • не дотримано вимог до оформлення запиту на інформацію, передбачених частиною 5 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію:

Форми запитів на отримання публічної інформації також можна отримати в Департаменті  цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради за адресою: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2.  У разі, якщо з поважних причин особа (обмежені фізичні можливості, інвалідність) не може власноручно подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту. Прийом запитів та надання доступу до публічної інформації відповідно до наказу директора департаменту від 23 грудня  2022 року №14 «Про встановлення графіку прийому поштової кореспонденції» проводиться згідно графіку:

  • Понеділок: з 9.00 до 16.00
  • Вівторок: з 9.00 до 16.00
  • Середа: з 9.00 до 16.00
  • Четвер: з 9.00 до 16.00
  • П’ятниця: з 9.00 до 14.00
  • В суботу прийом кореспонденції не здійснюється.

Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

  1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
    • розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
    • інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;
    • особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;
    • не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону.
  2. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
  3. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
  4. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
    • прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
    • дату відмови;
    • мотивовану підставу відмови;
    • порядок оскарження відмови;
    • підпис.
  5. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.
  6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
  7. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
    • прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
    • дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;
    • причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;
    • строк, у який буде задоволено запит;
    • підпис.

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 10.03.2022

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування від 14.11.2023 технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (робоча станція)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (персон.комп.)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ноутбуки)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (дизпаливо)

Обґрунтування від 06.12.2023 технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (крісла, стільці, дивани)

Обґрунтування від 08.12.2023 технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (персон.комп)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(папір А4) 31.01.2024

Паспорт бюджетної програми на 2017 рік

Наказ

 

Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 17.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП у ТРЦ "Злата Плаза"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 18.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Вихідні дні: субота та неділя

Віддалене робоче місце в смт Квасилів
смт Квасилів, вул. Богдана Хмельницького, 2
Понеділок, середа, п'ятниця: з 8.00 до 16.00
Вихідні дні: вівторок, четвер, субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 18.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Вихідні дні: субота та неділя

Віддалене робоче місце ЦНАП
у КНП "Пологовий будинок" РМР
Понеділок-П’ятниця: з 12.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП
у КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР
Понеділок-Четвер: з 09.00 до 17.00
П’ятниця: з 09.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя

Напишіть нам dznap@rivnerada.gov.ua

Зателефонуйте нам: 

Відділ реєстрації місця проживання/ відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43;
відділ інтегрованих послуг
(097) 143-00-43;
відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
(098) 811-45-60;
відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
(067) 313-62-26;
відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр"
(096) 043-00-43;
гаряча лінія віддаленого робочого місця в смт Квасилів
(097) 743-00-43;
відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40.
Єдиний багатоканальний номер
(0362) 40-00-43;