Підсумки роботи команди Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному за 2022 рік

Підсумки роботи команди Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному за 2022 рік

Початок року – це чудовий час для підведення підсумків й аналізу роботи для подальшого її удосконалення.
Повномасштабна війна в Україні суттєво вплинула на життя кожного громадянина нашої країни, змінила звичні ритми та темпи зростання у всіх сферах діяльності. 2022 рік став роком нових викликів і нового досвіду в роботі Центру надання адміністративних послуг, проте, незважаючи на труднощі, цей рік допоміг нам стати ще ближчими до людей та їх потреб.
Наша команда щодня працює над покращенням сервісу та якості надання адміністративних послуг, налагоджує співпрацю з партнерами, а також працює над постійним підвищенням кваліфікації працівників Центру, впроваджує різноманітні інновації та сервіси.
Ми удосконалюємо наші технічні та інформаційні можливості, дбаємо про зручність та комфорт клієнтів.
Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку, постійно прислухаємося до Ваших побажань, і саме тому хочемо поділитися з Вам підсумками нашої роботи у 2022 році.
Наразі Центром надається 287 адміністративних послуг. За минулий рік Центром надання адміністративних послуг у місті Рівному надано 151 202 адміністративні послуги, а також 121 911 консультацій у різних сферах. До міського бюджету за надані послуги надійшло 10 137 884,1 грн.
Якщо розглядати роботу Центру по секторах, то статистика виглядає наступним чином:

  • Сектором А (реєстрації місця проживання/паспортних послуг) - надано понад 23 444 адміністративні послуги у сфері прийому/видачі документів паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду закордон з безконтактним електронним носієм та 70 438 адміністративних послуг надано у сфері реєстрації місця проживання.
  • Сектором В (інтегровані послуги) - надано 11 857 адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та надання державних допомог сім’ям з дітьми.
  • Сектором С (адміністративні послуги/послуги сервісного центру МВС) - надано 14 926 адміністративних послуг у земельній, будівельній, житловій сферах та 568 адміністративних послуг надано новоствореним у 2022 році відділом послуг сервісного центру МВС.
  • Сектором D (державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) - здійснено 7 928 реєстраційних дії.
  • Сектором Е (державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень) – здійснено 12 300 реєстраційних дій.

14 жовтня 2022 року розпочало свою роботу віддалене робоче місце ЦНАПу в ТРЦ «HappyMall». З 14 жовтня по 31 грудня 2022 року на даному віддаленому робочому місці було надано 1 843 послуги, а також 7 102 адміністративні послуги було надано через віддалені робочі місця ЦНАПу в ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА".
Через Call-центр ЦНАПу впродовж 2022 року було надано 54 880 консультацій.
3 053 адміністративні послуги надано через портал ДІЯ.
750 житлових субсидій надано через ЦНАП представниками Департаменту соціальної політики Рівненської міської ради.
На час дії воєнного стану ЦНАПам надано повноваження з прийому документів щодо оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та питання щодо виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Так, на кінець року представниками Департаменту соціальної політики Рівненської міської ради через ЦНАП у місті Рівному видано 20 677 довідок для внутрішньо переміщених осіб, опрацьовано 19 668 заяв на отримання допомоги внутрішньо переміщеним особам. 3 654 звернення було зареєстровано для отримання компенсації від власників жилих приміщень, які безоплатно розмістили ВПО для отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним розміщенням ВПО.
Ми прагнемо в найкоротші терміни та з максимальною віддачею допомогти кожному клієнту, який завітав до нас для отримання адміністративних послуг. Чекаємо на Вас у ЦНАП міста Рівного!

#ми_частина_змін


Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 17.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП у ТРЦ "Злата Плаза"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 18.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.

Віддалені робочі місця в смт Квасилів
смт Квасилів, вул. Богдана Хмельницького, 2
Понеділок, середа, п'ятниця: з 8.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 19.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Неділя: вихідний

Напишіть нам cnap.rivne@ukr.net

Зателефонуйте нам: 

Єдиний багатоканальний номер
(0362) 40-00-43;
відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43;
відділ інтегрованих послуг (097) 143-00-43;
відділ реєстрації бізнесу (098) 811-45-60;
відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26;
відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр" (096) 043-00-43;
гаряча лінія віддаленого робочого місця в смт Квасилів (097) 743-00-43;
відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40.