logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Що робити у разі втрати паспорта громадянина України під час дії воєнного стану?

Що робити у разі втрати паспорта громадянина України під час дії воєнного стану?

На сьогодні документом, що підтверджує громадянство та визначає приналежність особи до держави, є паспорт. В Україні такими документами є внутрішній паспорт громадянина України – ID-картка або книжечка зразка 1994 року, а також закордонний паспорт. Сьогодні поговоримо про ID-картку.
Якщо паспорт громадянина України втрачено, то особі потрібно подати заяву про втрату паспортного документа при особистому зверненні до однієї з трьох установ: у підрозділ ДМС України, у Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) або у центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс».
ВАЖЛИВО: оформити новий паспортний документ можна за місцем звернення особи, але у тих населених пунктах, які знаходяться на підконтрольних Україні територіях, де безпекова ситуація є контрольованою.
Для поновлення втраченого або викраденого паспортного документу особа подає наступні документи:

  • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником центру надання адміністративних послуг);
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита (у разі втрати паспорта, також можна надати роздруковану квитанцію з програмного продукту «cheсk» або інформацію (реквізити платежу) про сплату збору в будь-якій формі;
  • довідка органу реєстрації встановленого зразка про місце проживання (за наявності);
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);
  • якщо є неповнолітні діти – свідоцтва про їх народження;
  • свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу (за наявності);
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи - для внутрішньо переміщених осіб.

Строк та вартість надання послуги ID-картка.
Оформлення ІД-картки в звичайному режимі (не пізніше ніж 20 робочих днів) становить 450 грн., в терміновому режимі (не пізніше ніж 10 робочих днів) – 820 грн.
Також при обміні втраченого чи пошкодженого паспорта додатково сплачується державне мито - 34 грн (два неоподаткованих мінімуми доходів громадян).
ВАЖЛИВО: на жаль, військова агресія РФ внесла корективи у процес оформлення біометричних документів для громадян України. В умовах воєнного стану маємо певні проблеми з дотриманням встановлених законодавством строків оформлення документів.
Як посвідчити особу, поки оформлюється паспорт громадянина України?
В Україні для посвідчення особи можна використовувати наступні документи:

  • закордонний паспорт (у випадку втрати ID-картки або паспортної книжечки);
  • водійське посвідчення;
  • цифрові документи в мобільному застосунку «Дія», адже вони мають таку ж юридичну силу, як їх паперовий чи пластиковий аналог;
  • «єДокумент» – це тимчасовий документ для посвідчення особи у період воєнного стану, він створюється автоматично на підставі даних із BankID або даних біометричного документа.

Більше інформації стосовно цієї теми Ви можете знайти на офіційному сайті ЦНАПу https://www.cnaprv.gov.ua
Отримати консультацію щодо виготовлення нових паспортних документів, у зв’язку з втратою попередніх, Ви можете за телефоном (0362) 40-00-43 або (097)043-00-43.
Щодня віддано працюємо для Вас та нашої перемоги!

#ми_частина_змін


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua