
Друзі, сьогодні зранку Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному трансформувався у навчальний центр, в якому відбувся тренінг для усієї команди на тему: «Стандарти якості обслуговування клієнтів з використанням у роботі інноваційних методів у сфері надання адміністративних послуг». Під час брифінгу з дружнім візитом до команди завітала Леся Тихончук — доцент кафедри державного управління Національний університет водного господарства та природокористування та розповіла про можливі навчальні напрямки задля підвищення кваліфікаційних навичок та застосування в подальшому їх у професійній діяльності.
Команда Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному переконана, що основним ресурсом кожної організації є його команда, яка зобов’язана ввічливо спілкуватись з клієнтами, швидко та на високому рівні знаходити рішення питань, з якими до неї звертаються.
Якість роботи ЦНАП визначає рівень довіри громадян до влади, який безпосередньо залежить від того, як держава і органи місцевого самоврядування виконують свої функції, де надання адміністративних послуг посідає одну із ключових позицій.
Завдяки впровадженню в роботу Стандартів якості обслуговування, наші відвідувачі впевнені, що незалежно від того з ким саме із адміністраторів співпрацює відвідувач, він завжди отримає якісні адміністративні послуги на найвищому рівні обслуговування.