logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Якість обслуговування – ключ до успіху!

Якість обслуговування – ключ до успіху!

 

 

Шановні клієнти Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг!
У період з 3 по 31 жовтня 2017 року Рівненським регіональним центром надання адміністративних послуг спільно з ГО «Агенція сталого розвитку міста» проводилося анкетування щодо якості обслуговування клієнтів адміністраторами сектору паспортних послуг.

Ми проаналізували Вашу конструктивну критику та відгуки, щоб наблизити Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг до європейських та світових стандартів якості обслуговування надання адміністративних послуг!

До Вашої уваги результати анкетування:

85,5 % оцінюють «Доступність наданої інформації» працівниками сектору паспортних послуг на відмінно, 14,5 % вважають, що «Доступність наданої інформації» потрібно покращити.
Частка тих, хто позитивно оцінив «Індивідуальний підхід до клієнта» становить 84,14% та значуще відрізняється від тих, хто відповів негативно – 15,86%.
Відповідаючи на запитання «Компетентність та фаховість адміністратора» 92,42% респондентів повністю задоволені обізнаністю та консультаціями команди паспортного сектору з чинним законодавством. При цьому, 7,58% - виявили бажання покращити фаховість та компетентність наших адміністраторів.
Більшість опитаних, а саме, 80 % вважають, що У ЦНАПі їх швидко обслуговують, 20%, що «Швидкість обслуговування» потрібно покращити.
На запитання «Привітність та доброзичливість адміністратора» - 92,42 % вподобали якість обслуговування. На погляд, 7,58% опитаних над привітністю та доброзичливістю потрібно працювати.
На питання, що на Вашу думку, варто покращити рівняни та гості міста відповідали наступне:
87,59% вважають, що потрібно пришвидшити термін виготовлення (персоналізації) паспортних документів.
На думку, 1,38 % опитаних потрібно змінити графік роботи Центру.
Частка тих, хто хоче удосконалити якість надання консультацій, щодо адміністративних послуг становить 2,76 %
Серед тих, хто дотримується думки, що потрібно покращити загальний стан приміщення (освітлення, просторість, чистота) – 1,38%
3,45 % опитаних поліпшили б зручність оплати послуг.
3,45 % виявили бажання модернізувати сектор очікування.

Ми - частина змін/We are the part of changes!

Джерело: facebook


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua