logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

У Рівному провели корисний тренінг для покращення обслуговування клієнтів

У Рівному провели корисний тренінг для покращення обслуговування клієнтів

Тим самим команда центру ще раз показала, що робить все для наближення до європейських та світових стандартів якості надання адміністративних послуг, формування позитивного іміджу ЦНАП серед громадян та бізнесу, відновленню довіри до влади в цілому.

Ми переконані, що основним ресурсом ЦНАП є його персонал, який повинен ввічливо спілкуватись з відвідувачами, швидко та на високому рівні знаходити рішення з питань, з якими до нього звертаються. Бо відвідувачам ЦНАП важливо не просто отримати потрібний документ, але отримати його вчасно, якісно, за зрозумілою процедурою, – говорить заступник міського голови Рівного Віталій ГЕРМАН. – Наразі це є одним із ключових завдань реформи у сфері надання адміністративних послуг, яку проводить Мінекономрозвитку спільно з міжнародними та українськими експертними організаціями, проектами та фахівцями!

Тема тренінгу: «ЄДИНІ ВИМОГИ (СТАНДАРТ) ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Крок за кроком будуємо сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян.


Ми - частина змін/We are the part of changes!

Джерело: rivne.ogo.ua


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua