1. Заява встановленого зразка.
2. Графік виконання робіт.
3. План-схема місця проведення робіт.
4. Довідка про наявність необхідних матеріалів.
5. Погодження із зацікавленими організаціями (2 примірники).
6. Витяг з наказу про призначення відповідального за виконання земляних робіт, копії паспорта відповідальної особи та облікової картки платника податків.
7. Гарантійний лист про відновлення благоустрою (асфальтування) на місці проведення земляних робіт, або договір з підприємством, організацією на відновлення благоустрою, твердого покриття на місці проведення земляних робіт.
Для аварійних робіт:
1. Заява встановленого зразка.
2. План-схема місця проведення робіт
Заява та пакет документів подається заявником особисто, уповноваженим представником, через засоби поштового зв’язку.
Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою на території міста Рівне.