Щиро вітаємо Вас зі святом Покрови Пречистої Богородиці та днем захисника України!
Графік роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному змінено у жовтні 2019 року відповідно до ст.73 Кодексу законів про працю України!
Представники команди Центру беруть участь у конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації»
Представники команди Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному беруть участь у конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації», яку організовано Секретаріатом Кабінету Міністрів України спільно з Асоціацією об’єднаних територіальних громад та Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.
Садибна, садова та дачна забудова – діючі норми (з 01.10.2019)
01 жовтня 2019 року набрав чинності ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій, який розроблено, фактично, на заміну ДБН 360-92 (який діяв з 01.01.1993 року) та ще низки ДБН. Важливо зазначити, що ДБН 360-92 формально не втратив чинності досі, як і ДБН Б.2.4-1-94, ДБН Б.2.4-3-95, ДБН Б.2.4-4-97 і ДБН Б.1-2-95 — які на сьогодні діють в частині, що не суперечить нормам ДБН Планування та забудова територій...
ЗВІТ ПРО РОБОТУ УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2019 РОКУ
Продуктивність команди Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному характеризується, у першу чергу, кількістю наданих адміністративних послуг
Як отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об’єкта нерухомого майна та щодо суб’єкта речового права
Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1127 визначено умови, підстави та процедуру надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права, обтяження речових прав, об’єкти та суб’єктів таких прав/обтяжень. Інформація з Державного реєстру прав надається виключно за допомогою програмних засобів ведення Реєстру у паперовій або електронній формі...
Проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень
Відповідно до п.2 ч.1 ст.25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі - Закон) державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться, зокрема, на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних...
Швидко та оперативно оформити субсидію у ЦНАПі
1 жовтня 2019 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року №807, якою були внесені зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848. З метою ефективної реалізації вищевказаних положень та дотримання принципу оперативності надання адміністративних послуг, було прийнято рішення збільшити у приміщенні ЦНАПу кількість робочих місць представників Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради, які здійснюють прийом громадян з питань надання субсидій.
Зміна рахунків для зарахування податків, зборів та інших доходів до державного та місцевих бюджетів
Відповідно до листа управління Державної казначейської служби України у місті Рівному від 4 вересня 2019 року № 02-43-06/454 повідомляємо, що з 1 жовтня 2019 року змінюються номери рахунків для зарахування податків, зборів та інших доходів до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN. Звертаємо увагу, що з 1 жовтня 2019 року по 31 жовтня 2019 року діє перехідний період, а з 1 листопада 2019 року – податки, збори та інші доходи до державного та місцевих бюджетів сплачуються на нові рахунки.
Міський голова Рівного Володимир Хомко з нагоди Дня вихователя та всіх дошкільних працівників, нагородив почесними грамотами виконавчого комітету Рівненської міської ради найкращих працівників дошкільних навчальних закладів міста
Урочистості проходили у міському палаці дітей та молоді. Під час виступу міський голова сказав: “Всі, хто причетний до дошкілля! Вітаю вас з професійним святом! Хочу подякувати за те, що ви робите. В цей день хочу побажати вам добра й здоров’я, терпіння, гараздів в дома і на роботі, хороших, розумних дітей та вдячних батьків”.
За неповний тиждень у «паперовому» голосуванні за проекти громадського бюджету Рівного взяли участь 992 рівнянина
27 вересня, відбулося чергове, друге, виймання зі скриньок бланків для голосування за проекти громадського бюджету Рівного. У приміщенні ЦНАПу (м-н Просвіти, 2) нараховано 620 бланків, а у виконавчому комітеті Рівненської міської ради свій вибір зробили 372 рівнянина. Тож всього нарахували 992 бюлетеня. На цьому етапі порушень щодо заповнення бланків для голосування не виявлено...
27 вересня 2019 року, команда Центру поділилася досвідом щодо впровадження єдиних вимог (стандартів) до якості обслуговування відвідувачів з представниками Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнетеплоенерго»
Кожне управління, підприємство та установа – є обличчям місцевої влади та міста. Завдяки впровадженню Стандарту до якості обслуговування, наші відвідувачі впевнені, що незалежно від того з ким саме із адміністраторів співпрацює відвідувач, він завжди отримає якісні адміністративні послуги на найвищому рівні обслуговування. Дотримання Стандарту впливає на формування іміджу управління, підприємства або установи, а позитивний імідж – це довіра відвідувачів!
Представники команди Центру взяли участь у семінарі для державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Сьогодні, 26 вересня 2019 року, представники команди Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному на запрошення Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області взяли участь у семінарі для державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців...
Команда Центру поділилася досвідом щодо впровадження єдиних вимог (стандартів) до якості обслуговування відвідувачів
Команда ЦНАПу переконана, що основним ресурсом кожної органіації є його команда, яка зобов’язана ввічливо спілкуватись з клієнтами, швидко та на високому рівні знаходити рішення питань, з якими до неї звертаються. Впевнені, що клієнтам важливо не просто отримати потрібний документ, а отримати його вчасно, якісно, за зрозумілою процедурою.
Онлайн реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту
У липні 2019 запрацювала нова електронна послуга, яка дозволяє зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (далі по тексту-ТОВ) онлайн, що діє на підставі модельного статуту. Новація доступна на порталі «Онлайн-будинок юстиції» та веб-порталі Кабінету Міністрів України в розділі «Електронні послуги»...
Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – онлайн
Суб’єкт господарювання має можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються Державною службою України з надзвичайних ситуацій, дистанційно в електронному вигляді. Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій, значно спрощує відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом.
Прийнято закон про скасування пайової участі з 01.01.2021 року
20 вересня 2019 року Верховною Радою прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» (законопроект №1059 від 29.08.2019). Закон набере чинності після підписання Президентом та публікації. Cкасування пайової участі (внеску) покликане, зокрема, покращити інвестиційну привабливість України, що в свою чергу має позитивно позначитися на позиції України у рейтингу Doing Business.
В Україні скасують довідки про місце проживання та склад сім'ї: подробиці рішення Кабміну
Під час засідання Кабінету Міністрів України, було прийнято рішення, що дозволяє в майбутньому скасувати необхідність отримання довідок про реєстрацію місця проживання та про склад сім'ї. Про це в Facebook повідомив віце-прем’єр міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. Він повідомив, що рішення вдалося прийняти через два тижні переговорів. Відтепер функція формування політики в сфері адміністративних послуг переходить Міністерству цифрових трансформацій. Завдяки прийнятому рішенню можливо змінити саму логіку отримання деяких послуг.
Паспорт громадянина України у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм
Відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України...