Витяг з Державного земельного кадастру надається за заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі заявником або уповноваженою ним особою особисто.
До заяви додається:
документ, що посвідчує особу,
документ, що підтверджує оплату послуг за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку щодо сплати збору (внесення плати) - відомості про кадастровий номер земельної ділянки.
Розмір плати за надання послуги – 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга, що становить 151,40 грн.
Також за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру у розмірі 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 80,00 грн.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку видається в день звернення заявника за отриманням цієї послуги.
Варто зазначити, що отримати відомості з Державного земельного кадастру може будь-яка особа, яка бажає отримати інформацію щодо земельної ділянки. У випадку отримання такої інформації не власником земельної ділянки у Витязі з Державного земельного кадастру не буде зазначена інформація щодо персональних даних власника земельної ділянки.