logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Нові можливості для підвищення ефективності адміністративних процесів

Нові можливості для підвищення ефективності адміністративних процесів

Команда Управління цифрової трансформації та інформаційних технологій Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради продовжує роботу над впровадженням системи електронного документообігу серед структурних підрозділів Рівненської міської ради. Метою проекту є оптимізація адміністративних процесів та покращення якості надання послуг громадянам.

Для цього проводяться серії навчань та нарад для посадових осіб Рівненської територіальної громади щодо роботи в системі, підвищення навиків та знань.

Переваги електронного документообігу:

підвищення ефективності адміністративних процесів;

зменшення часу на обробку документів;

покращення контролю та прозорості інформаційних потоків;

зменшення витрат на паперові ресурси;

оперативне прийняття рішень;

надійне зберігання та швидкий доступ до документації;

поліпшення загальної комунікації як всередині ради, так і з громадськістю.

Цей проект сприятиме більш оперативному та ефективному прийняттю рішень, забезпечить надійне зберігання документації та покращить комунікацію. Ми продовжуватимемо працювати над впровадженням нових технологій для покращення життя нашої громади.


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua