Сьогодні, 24 листопада 2023 року, з метою обговорення питань розвитку центрів надання адміністративних послуг, заступник директора Департаменту цифрової трансформації тa забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Наталія Шустик відвідала захід «Регіональна місія з оцінки прогресу та визначення майбутніх пріоритетів по підтримці цифрової трансформації в Україні», що відбувся у Рівненській обласній державній адміністрації.
На зустрічі були присутні представники посольства Швеції, ПРООН, Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства соціальної політики України, Міністерства у справах ветеранів України.
В рамках заходу відбувся візит до Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, де під керівництвом секретаря Рівненської міської ради Віктора Шакирзяна, разом з гостями, обговорили аспекти надання соціальних послуг з використанням системи «Соціальна громада» та Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, а також детально зупинились на обговоренні питань, що стосуються «єдиного вікна» для надання послуг ветеранам через ЦНАП.
Завдяки реалізації проєкту «Адмінсервіс «Ветеран» Захисники та Захисниці, а також члени їх сімей та родини полеглих захисників мають можливість, у ЦНАПі міста Рівного, швидко та якісно отримувати понад 20 адміністративних послуг. З моменту відкриття сервісу було надано понад 1 200 адміністративних послуг.
Команда Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному щиро дякує усім, хто активно долучився та допоміг у реалізації важливого соціального проєкту «Адмінсервіс «Ветеран», адже це надає можливість кожному ветерану відчути максимальну доступність, ефективність та легкість під час отримання адмінпослуг. А також, хочемо висловити щирі слова подяки проєкту "Посилення стійкості громад в регіонах України", що впроваджується ПРООН та фінансується Урядом Великої Британії, за постійну підтримку команди Центру, завдяки якій значно покращується якість надання адміністративних послуг та забезпечується виконання принципу належної територіальної доступності та зручності клієнтів.