Порядок ведення реєстраційних та облікових справ

Порядок ведення реєстраційних та облікових справ

 

Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Порядок), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127, передбачено ведення реєстраційних та облікових справ.

Пунктом 25, чинного Порядку передбачено, що примірник заяви, який долучався до документів, поданих для державної реєстрації прав (з відповідними відомостями заявника про отримання документів в повному обсязі) та примірники інших заяв, що подавалися суб’єкту державної реєстрації прав або нотаріусу, документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, а також інші документи, що були отримані у паперовій формі державним реєстратором під час розгляду заяви та не підлягають поверненню заявнику долучаються до реєстраційної або облікової справи.

Відповідно до п. 25 Порядку, за результатом розгляду заяви суб’єкт державної реєстрації прав, що не наділений повноваженнями із забезпечення ведення реєстраційних справ, та нотаріус передають в порядку, встановленому Мін’юстом, документи, а у разі проведення державної реєстрації права власності з відкриттям розділу в Державному реєстрі прав – сформовану реєстраційну справу суб’єкту державної реєстрації прав, що забезпечує ведення реєстраційних справ.

Відповідно до п. 59, Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, облікова справа є формою групування документів, що були видані, оформлені або отримані під час розгляду заяв (запитів). Державний реєстратор присвоює кожній обліковій справі реєстраційний номер, який відповідає реєстраційному номеру заяви (запиту), щодо якої така справа відкрита.
Згідно п. 25 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, затвердженого Постановою КМУ № 1127 від 27.12.2015 року, ведення облікових справ забезпечується усіма суб’єктами державної реєстрації прав, фронт - офісами та нотаріусами самостійно.

https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/248747864
https://ips.ligazakon.net/document/view/t041952?an=2254
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ru/1141-2011-п/paran416/sp:side


Ключові слова ЦНАП Юлія Шигорева закон
Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 17.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП у ТРЦ "Злата Плаза"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 18.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.

Віддалені робочі місця в смт Квасилів
смт Квасилів, вул. Богдана Хмельницького, 2
Понеділок, середа, п'ятниця: з 8.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 19.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Неділя: вихідний

Віддалене робоче місце ЦНАП
у КНП "Пологовий будинок" РМР
Понеділок-п’ятниця: з 12.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя

Напишіть нам cnap.rivne@ukr.net

Зателефонуйте нам: 

Єдиний багатоканальний номер
(0362) 40-00-43;
відділ реєстрації місця проживання/ відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43;
відділ інтегрованих послуг (097) 143-00-43;
відділ реєстрації бізнесу (098) 811-45-60;
відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26;
відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр" (096) 043-00-43;
гаряча лінія віддаленого робочого місця в смт Квасилів (097) 743-00-43;
відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40.