logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Отримання інформації про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні

Отримання інформації про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні


Реєстр територіальної громади міста Рівного - автоматизована база даних, призначена для зберігання та обробки інформації, що ведеться та адмініструється Управлінням забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, як органом реєстрації місця проживання, для обліку фізичних осіб, що постійно проживають на території міста Рівного відповідно до Положення про Реєстр територіальної громади міста Рівного затвердженого рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради №2 від 16.01.2018 року.

Для отримання інформації про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні мешканцям міста Рівного необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному з наступним переліком документів:

  • паспорти громадянина України усіх зареєстрованих у житлі осіб (власники ID-картки подають довідку/витяг про реєстрацію місця проживання);
  • свідоцтва про народження дітей, довідка/талон про реєстрацію місця проживання (у разі реєстрації місця проживання за адресою малолітніх дітей);
  • документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.

Звертаємо Вашу увагу, що необхідною умовою для отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Рівного є первинне внесення такої інформації, з відповідних оригіналів документів.

При повторному зверненні вказана інформація надаватиметься на підставі документа, що посвідчує особу заявника (за умови, що заявником є зареєстрована особа або власник/співвласник житла).

 

#ми_частина_змін


Ключові слова Рівне ЦНАП Реєстр

Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua