logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Людино-орієнтований сервіс для громадян: 3 практичні кейси

Людино-орієнтований сервіс для громадян: 3 практичні кейси

 

Світ все частіше стикається зі складними суспільними проблемами, такими як кліматичні зміни, старіння населення, потреба у покращенні сервісу для громадян. Вирішення цих проблем неможливе у старій парадигмі мислення та із застосуванням застарілих підходів. Людино-орієнтований дизайн пропонує змінити кут погляду на проблему і поставити у центр її рішення людину.

Проект «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), вже близько 10 років надає допомогу органам місцевого самоврядування у застосуванні інноваційних інструментів та процедур для ефективного та сталого надання послуг.

Представники Проєкту та партнери поділяться досвідом та практичними кейсами застосування людино-орієнтованого підходу під час створення сервісів для громадян:
Центри надання адміністративних послуг як серце людино-орієнтованого сервісу. Презентація результатів та проектів, напрацьованих під час воркшопу з людино-орієнтованого дизайну, проведеного Фіоною Майлз, дизайн-мислителькою та стратегинею з Великої Британії. Досвід, інсайти та враження від практика - керівниці Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг Юлії Шигоревої. Анонс видання збірки інструментів для інновацій, розвитку ідей та їх втілення.
Електронний сервіс, орієнтований на потреби громадян - чат-бот Державної міграційної служби України. Чому використання методології людино-орієнтованого дизайну є корисним під час вдосконалення державних сервісів? Якими є перші результати використання сервісу?
Проекти, які залучають громадян до розвитку міста та дають інструменти впливу на розвиток простору, на прикладі проекту «Комунікація влади та громади: EOS Vision i chatbot».

Спікери:
Liza Zhukovska, технічна радниця проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Юлія Шигорева, начальниця Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.

Viacheslav Shtanko, технічний радник проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Mykola Kozyr, координатор проекту «Комунікація влади та громади: EOS Vision i chatbot»

Запрошуємо на презентацію 16 серпня в Майстерню міста (вул.Лермонтова, 6). Початок о 14:00. Вхід вільний.

 

Джерело


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua