
Отримати фахову консультацію телефоном незабаром можна буде у Рівненському центрі надання адмінпослуг.
До кінця тижня у ЦНАПі планують відкрити єдиний номер, за яким телефонуватимуть у центр, а звідти громадян автоматично переводитимуть у необхідний сектор.
Нині ж рівнянам необхідного спеціаліста часом доводиться шукати за кількома номерами. Більше про нововведення говорить директор ЦНАПу Юлія Шигорева:
- У нас є телефони, але коли людина телефонує, наприклад, до сектору паспортних послуг, вона може потрапити у дозвільний відділ чи відділ адміністративних послуг. Це не дуже зручно. До кінця тижня ми маємо встановити IP телефонію – це буде єдиний номер, на який буде потрапляти наш клієнт, і далі система вже буде розподіляти. Людина обиратиме собі необхідний сектор і потраплятиме вже на відповідного адміністратора цього сектору.
Цей номер – 67-03-33.
Голос, який супроводжуватиме клієнта – це голос державного реєстратора Галини Харитонової, яка пройшла конкурсний відбір і визнана голосом ЦНАПу, каже Юлія Шигорева.
"Голос ЦНАПу" - на фото праворуч
Між тим, у планах на поточний рік - розробити електронний кабінет, аби не приходячи у центр можна було не лише проконсультуватися, а й замовити певні послуги.
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Рідне місто починається з тебе!