
Якість обслуговування – ключ до успіху!
Шановні клієнти Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг!
У період з 3 жовтня 2017 року по 31 жовтня 2017 року Рівненським регіональним центром надання адміністративних послуг спільно з «Агенція сталого розвитку міста» проводиться анкетування щодо якості обслуговування клієнтів адміністраторами сектору паспортних послуг.
Чекаємо на Вашу конструктивну критику та відгуки, щоб наблизити Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг до європейських та світових стандартів якості обслуговування надання адміністративних послуг!
Результати анкетування будуть оприлюднені в засобах масової інформації, на офіційних сторінках Центру в соціальних мережах.
Джерело: facebook
Ми - частина змін/We are the part of changes!