logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Передаємо досвід командної роботи

Передаємо досвід командної роботи

На Міжнародній конференції«Кращі практики надання адміністративних послуг в малих громадах України, Вірменії, Грузії» (26 квітня 2017 року), що проводиться Проектом «Реформа управління на сході України», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, спільно з Мінекономрозвитку та Мінрегіонбудом, передбачено спільну роботу всіх учасників у форматі Відкритого простору.
Час і «територія» у Відкритому Просторі структуровані таким чином, що люди самі організовують свою роботу, обговорення, навчання чи планування. Кожен з учасників Відкритого Простору працює саме над тими завданнями, які для нього є цікавими та актуальними і за які він готовий нести відповідальність. В основі цього методу лежить здатність людей до самоорганізації.
Відтак, учасники Міжнародної конференції самостійно обирали теми, які їх хвилюють, у яких вони можуть презентувати власні досягнення, підняти пласт питань, рішення яких є важливим для всіх Центрів надання адміністративних послуг.
У цілому учасники працювали у близько двадцяти секціях.
Представники Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг ініціювали три теми:
"Формування командної роботи колективу ЦНАПу", "Реєстрація/дереєстрація місця проживання на прикладі Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг", "Співпраця ЦНАП та субєктів надання адміністративних послуг".
Модератори тем прагнули отримати досвід інших Центрів щодо озвучених питань та поділитися власними досягненнями.
Слід зазначити, що за всіма темами представники Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг у більшості ділилися досвідом і відповідали на питання учасників.
У першій темі презентувався досвід мотивування колективу на спільний результат, піднімалося питання визначальної участі керівника через форму власного прикладу: відданої праці, фахового розвитку та удосконалення знань психології людини; обговорювалися особливості підбору персоналу та ролі всіх працівників у формуванні ефективної комунікації у колективі. Наголошувалося, що для високої моральної мотивації важливий емоційний звязок між керівниками і ефективною командою, а також баланс між моральною мотивацією та контролем за діяльністю працівників ЦНАПу. Не обійшли стороною і такий важливий момент як умови праці у ЦНАПах як важливий елемент формування задоволеності своєю роботою.
у темі "Реєстрація/дереєстрація місця проживання на прикладі Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг" начальник відділу ведення реєстру територіальної громади Рівненського ЦНАПу Наталія Хомич мала можливість поділитися досвідом використання програми "ЦНАП-SQS", що розроблено і впроваджено у Рівненському ЦНАПі,а також у межах своєї компетенції обговорити з учасниками питання видачі ID-карток громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Тема "Співпраця ЦНАП та субєктів надання адміністративних послуг" виявилася досить дискусійною, але спільно дійшли висновків, що завдання ЦНАПів - сприяти комфорту для громадян і якщо є можливість зробити це з мінімальними зусиллями та затратами часу клієнтів, то це необхідно робити.
У цілому у секціях піднімалися важливі і цікаві теми, визначалися питання, що стануть предметом подальшого впровадження як на національному, так і на місцевому рівнях.

#Мислимо глобально, діємо локально! - Think globally, act locally!

 


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua