logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Звіт про час очікування та обслуговування клієнтів у Рівненському ЦНАПі у квітні 2017 р.

 

Одним із важливих факторів якості обслуговування клієнтів є час, який вони витрачають на отримання адміністративних послуг. Збережений час клієнтів – це їх успішність в інших справах, можливість більше приділити уваги близьким і друзям, збережені нерви і здоров’я.
У Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг постійно працюють над тим, щоб відвідувачі якомога менше проводили часу в очікуванні послуг і якнайшвидше їх отримали. Саме для цього розробляються та успішно впроваджуються спеціальні програмні засоби, удосконалюються навички і методи роботи з клієнтами адміністраторами та державними реєстраторами ЦНАПу, проводиться щомісячний моніторинг часу очікування у черзі та часу обслуговування клієнтів.
Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг відкритий для громадськості, адже ми працюємо для громади і разом із громадою міста Рівне. Тільки спільно ми зможемо досягнути ще більших висот та удосконалити нашу співпрацю. Наші успіхи – це успіхи всіх містян. Водночас ми готові до конструктивних зауважень, що дозволять нам змінюватися на краще і приймати правильні управлінські рішення.
Відтак, доводимо до відома громадськості статистичні дані щодо часу очікування у черзі та часу обслуговування клієнтів у Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг у квітні 2017 року.


#Мислимо глобально, діємо локально! - Think globally, act locally!


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua