
Сьогодні програмні інновації є не лише вимогою часу, це ефективні рішення, які спрямовані на оптимізацію операційних процесів, правильного планування робочого часу та контролю над поставленими завданнями. Відтак, сьогодні Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг приймав колег з м. Києва.
«Окрім гостинності та дружньої атмосфери, ми завжди робимо ставку на ефективність та професіоналізм. Це важливі критерії сьогодення, котрі часто нівелюється різноманітними чинниками. Сьогодні вкрай важливо мислити категоріями «послуга-клієнт», адже без цієї філософії важко побудувати сервісну державу. Саме тому ми впровадили інформаційно-телекомунікаційну систему (розроблену РЕНОМЕ-СМАРТ) і ділимося з усіма успішними результатами. Працюючи на результат, ми хочемо показати всім, що 2016 рік – рік ефективності», - Юлія Шигорева, Менеджер з питань розвитку Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг.
Враховуючи те, що ЦНАП у м. Рівному успішно провів децентралізацію владних повноважень у сфері надання адміністративних послуг, гостям було презентовано нові стандарти роботи. Важливим є те, що ці послуги надаються безпосередньо в день звернення клієнта під час прийому.
«…Окрім зовнішнього вигляду, у вас дуже правильна організаційна побудова роботи Центру: децентралізація повноважень реалізована органами місцевого самоврядування, а саме: в державній реєстрації юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. А також з питань формування і ведення реєстру територіальної громади міста, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видачі різних видів довідок у цій сфері. Також сподобалося зонування приміщення, електронна оцінка якості роботи, що розміщена при вході, голосовий супровід електронної черги. Показовим є і кваліфікований персонал, що надає послуги у ЦНАПі.», - Наталія Шамрай, Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг м. Києва.
Опісля уже класичної екскурсії Центром, делегації було запропоновано операційно ознайомитися із впровадженою інформаційно-телекомунікаційною системою «ЦНАП-Smart-quality-service», відчути всі переваги автоматизації.
«Я в захваті. Це так просто! Не потрібно мати особливі комп’ютерні навики. Програма є доступною для освоєння, оперативно «підтягує» всі потрібні дані та звіти. Головне – надзвичайно економить час.», - Наталія Гайдамака, начальник відділу Департаменту з питань реєстрації м. Києва