
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської
міської ради
06.07.2023 № 3542
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ
ПОСЛУГ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в територіальних органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та бланк установленого зразка, інші атрибути, необхідні юридичній особі.
Департамент є правонаступником реорганізованого шляхом приєднання Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради у відповідності до рішення Рівненської міської ради від 20.10.2022 №2541 «Про реорганізацію Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради».
Департамент є суб’єктом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, відповідно до рішення Рівненської міської ради від 03.11.2022 № 2629 «Про визначення Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради суб’єктом державної реєстрації».
Скорочене найменування – Департамент ЦТ та ЗНАП РМР.
Місцезнаходження Департаменту: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2.
Структурні підрозділи Департаменту можуть здійснювати свою діяльність за іншими адресами, в межах Рівненської міської територіальної громади, з дотриманням рекомендацій Кабінету Міністрів України щодо територіальної доступності центру надання адміністративних послуг, включаючи його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів.
Структура Департаменту може бути сформована з управлінь, відділів, секторів, які діють на підставі положень, що затверджуються директором Департаменту за погодженням із заступником (заступниками) міського голови згідно з розподілу обов’язків, та інших штатних одиниць згідно із штатним розписом.
На підставі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг, окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Департамент посадовими особами таких суб’єктів.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської
міської ради
06.07.2023 № 3543
Положення
про Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному (далі – ЦНАП у м. Рівному) – це постійно діючий робочий орган Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, утворений відповідно до статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги".
ЦНАП у м. Рівному, його віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів розташовані в межах Рівненської міської територіальної громади з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини 4 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги".
Це Положення врегульовує загальні засади функціонування ЦНАП у м. Рівному, його віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів із залученням до роботи ЦНАП у м. Рівному представників органів місцевого самоврядування, органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств, установ, організацій.
На підставі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через ЦНАП у м. Рівному посадовими особами такого суб’єкта.
Зазначені послуги надаються виключно в разі коли вони не можуть бути надані у ЦНАП у м. Рівному адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у ЦНАП у м. Рівному, встановлених рішенням Рівненської міської ради.
У приміщенні, в якому розміщується ЦНАП у м. Рівному, за рішенням Рівненської міської ради проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів Рівненської міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.
У ЦНАП у м. Рівному за рішенням Рівненської міської ради може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з наданням безоплатної правової допомоги.
Кількість адміністраторів, державних реєстраторів, які працюють у ЦНАП у м. Рівному, визначається рішенням Рівненської міської ради.
Відповідно до завдань, передбачених чинним законодавством України у сфері надання адміністративних послуг, керівник ЦНАП у м. Рівному:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської
міської ради
06.07.2023 № 3544
Регламент
Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному
(нова редакція)
1.1. Регламент Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному (далі – ЦНАП у м. Рівному), віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць та порядок дій працівників ЦНАП у м. Рівному та їx взаємодії iз суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. У Регламенті Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному (далі – Регламент) терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про aдміністративні послуги».
1.3. Надання адміністративних послуг у ЦНАП у м. Рівному здійснюється з дотриманням таких принципів:
– верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
– стабільності;
– piвнocтi перед законом;
– відкритості та прозорості;
– оперативності та своєчасності;
– доступності інформації про надання адміністративних послуг;
– захищеності персональних даних;
– раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
– неупередженості та справедливості;
– доступності та зручності для суб’єктів звернення.
1.4. ЦНАП у м. Рівному та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами Президента України i Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Рівненської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, Положенням про Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, цим Регламентом та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність у сфеpi надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру.
2.1. ЦНАП у м. Рівному розміщений в центральній частині міста Рівного за адресою: м. Рівне, майдан Просвіти, 2.
Віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП у м. Рівному розміщені за адресами:
– м. Рівне, вулиця Олександра Борисенка, 1, у торгово-розважальному центрі «Злата Плаза»;
– смт Квасилів, вулиця Богдана Хмельницького, 2;
– м. Рівне, вулиця Сергія Бачинського, 5, у торгово-розважальному центрі «Happy Mаll»;
– м. Рівне, вулиця Медична, 7-А, у Комунальному некомерційному підприємстві «Пологовий будинок» Рівненської міської ради.
Адміністративні послуги надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному з використанням портативного робочого комплексу «Мобільний кейс».
2.2. На вході до приміщення ЦНАП у м. Рівному розміщуються вивіски з позначенням «Центр надання адміністративних послуг» та «Центр Дія» і табличка з інформацією про його місцезнаходження, графіком роботи тощо.
Перед входом до приміщення розміщуються тактильні та контрастні позначки для осіб з інвалідністю з порушеннями зору.
2.3. Графік роботи ЦНАП у м. Рівному, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць aдміністраторів ЦНАП у м. Рівному визначається рішенням Рівненської міської ради з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги». За рішенням Рівненської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути змінено. В разі нагальної потреби час прийому суб’єктів звернень може бути змінено міським головою шляхом прийняття розпорядження.
2.4. Вхід до ЦНАП у м. Рівному облаштований сходами, пандусом та поручнями з обох боків для ociб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих візочків.
У приміщенні ЦНАП у м. Рівному облаштовано санітарну кімнату з урахуванням потреб ociб з інвалідністю зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
Для зручності відвідувачів, які приходять на прийом разом з дітьми, облаштовано дитячий куточок та встановлено пеленальний столик.
Крім того, з метою надання першої домедичної допомоги у приміщенні ЦНАП у м. Рівному наявний дефібрилятор.
В ЦНАП у м. Рівному розміщені навігаційні таблички (таблички, які використовуються для орієнтування у центрі).
На прилеглій до ЦНАП у м. Рівному території облаштоване місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту cyб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України «Про основи соціальної захищеності ociб з інвалідністю в Україні», а також облаштовані місця для велосипедів та самокатів.
2.5. Приміщення ЦНАП у м. Рівному поділяється на сектори:
– сектор прийому;
– сектор інформування та самообслуговування;
– сектор очікування;
– сектор обслуговування.
2.6. Сектор прийому розміщений при вході у приміщення ЦНАП у м. Рівному, в якому здійснюється загальне інформування та консультування cyб’єктів звернення з питань роботи ЦНАП у м. Рівному.
2.7. Сектор інформування та самообслуговування створений з метою ознайомлення суб’єктів звернення з можливістю та умовами надання адміністративних послуг.
У ceктоpi інформування та самообслуговування розміщені: рецепційні стійки, інформаційні стенди, а також – інформаційні екрани, термінали електронної системи керування чергою.
У ceктopi інформування та самообслуговування надається допомога суб’єктам звернення у користуванні терміналами електронної системи керування чергою.
Сектор інформування та самообслуговування облаштований місцями для очікування cyб’єктів звернень, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету, терміналами самообслуговування.
Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у приміщенні розміщується інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг, в тому числі на комп’ютерній техніці, у терміналах, інших технічних засобах, а також на відповідних вебсайтах. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування та самообслуговування, очікування та обслуговування.
2.8. Сектор очікування розміщений в просторих приміщеннях на першому та другому поверхах ЦНАП у м. Рівному i облаштовані місцями для очікування, столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кулерами з питною водою, обладнаний автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування ociб похилого віку та тих, що мають проблеми iз зором.
У приміщенні ЦНАП у м. Рівному створені умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору, розміщені платіжні термінали, у тому числі РОS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування.
2.9. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця працівників можуть бути розподілені за принципом прийому i видачі документів. Кожне робоче місце ЦНАП у м. Рівному та віддалене робоче місце адміністратора має табличку iз зазначенням номера такого місця.
2.10. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому cyб’єктів звернення та роботи працівників ЦНАП у м. Рівному.
2.11. На інформаційних стендах, екранах та терміналах, офіційному вебсайті, на сторінках в соціальних мережах розміщується актуальна інформація про діяльність ЦНАП у м. Рівному та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів, зокрема про:
– найменування ЦНАП у м. Рівному та віддалених робочих місць адміністраторів (у тому числі пересувних), місцезнаходження, номери телефонів, адресу офіційного вебсайту, електронної пошти;
– графік роботи ЦНАП у м. Рівному та віддалених робочих місць адміністраторів (у тому числі пересувних) (робочі дні та години, вихідні дні);
– перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП у м. Рівному, віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення) та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
– строки надання адміністративних послуг;
– платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
– супутні послуги, які надаються в приміщенні ЦНАП у м. Рівному;
– прізвище, ім’я, по батькові керівника ЦНАП у м. Рівному, контактні телефони, адресу електронної пошти;
– Положення про Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради;
– Положення про Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному;
– Регламент Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному;
– інформація про суб’єктів, які забезпечують консультування та прийом у приміщеннях ЦНАП у м. Рівному;
– бланки заяв та iнших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їx заповнення;
– інформацію щодо можливостей отримання послуг онлайн в електронному вигляді;
– найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування;
– інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
2.12. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП у м. Рівному розміщений у доступному для cyб’єктів звернення місці, у тому числі на офіційному вебсайті ЦНАП у м. Рівному та на сторінках в соціальних мережах.
Адміністративні послуги в переліку групуються за суб’єктами надання адміністративних послуг.
Через ЦНАП у м. Рівному та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів надаються адміністративні послуги згідно з переліком, визначеним відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Mіністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» та затверджені рішенням Рівненської міської ради.
2.13. Для обслуговування ociб з інвалідністю та iншиx маломобільних груп населення виділене окреме робоче місце, розташоване тактильне покриття для допомоги орієнтації в просторі особам, що страждають порушеннями зору.
Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи в ЦНАП у м. Рівному залучається перекладач жестової мови.
2.14. На ocновi узгоджених рішень iз суб’єктами надання адміністративних послуг у pоботі ЦНАП у м. Рівному можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг.
2.15. В ЦНАП у м. Рівному може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів i угод представниками cyб’єктів господарювання, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання, вивіз побутових відходів, субсидії, пенсії тощо).
3.1. Основна інформація щодо надання адміністративних послуг для суб’єкта звернення описується у відповідних інформаційних картках, які розміщуються на офіційному вебсайті ЦНАП у м. Рівному, а порядок організації надання адміністративних послуг – у відповідних технологічних картках.
3.2. Суб’єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до чинного законодавства України, затверджуються інформаційна i технологічна картки, а у разі якщо суб’єктом надання є посадова особа – органом, якому вона підпорядковується.
Інформаційна картка адміністративної послуги, що надається територіальним органом центрального органу виконавчої влади, іншого державного органу, їх посадовими особами, які уповноважені відповідно до чинного законодавства України надавати адміністративну послугу, затверджується на підставі типової інформаційної картки, затвердженої відповідним центральним органом виконавчої влади, іншим державним органом.
3.3. Керівництво ЦНАП у м. Рівному може вносити cyб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у cфepi господарської діяльності) згідно з чинним законодавством України.
3.4. У paзi внесення змін до чинного законодавства України щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує керівництво ЦНАП у м. Рівному, готує інформаційні та/або технологічні картки з внесенням змін згідно iз чинним законодавством України.
4.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення в ЦНАП у м. Рівному та на віддалених робочих місцях функціонує електронна система керування чергою.
4.2. Суб’єкт звернення для прийому адміністратором ЦНАП у м. Рівному реєструється за допомогою термінала в електронній системі керування чергою, отримує відповідний чек із зазначенням: найменування ЦНАП у м. Рівному, дату та час реєстрації, порядковий номер у системі (відповідний номер в черзі), назва сектору, номерів робочих місць, які здійснюють прийом, кількість клієнтів у черзі та паролю WIFI. Порядок реєстрації в електронній системі керування чергою визначається керівником з урахуванням потреб cyб’єктів звернень та можливостей ЦНАП у м. Рівному.
4.3. У структурних підрозділах Департаменту, робота яких передбачає попередній запис, реєстрація суб’єкта звернення здійснюється iз внесенням персоніфікованих даних за особистим зверненням особи, окрім законних представників до адміністратора ЦНАП у м. Рівному.
Структурні підрозділи Департаменту, робота яких здійснюється за попереднім записом визначаються директором Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, з урахуванням потреб суб’єктів звернень та можливостей ЦНАП у м. Рівному та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць.
4.4. Попередня реєстрація здійснюється на визначену дату та час у передбачені керівником Департаменту години.
4.5. Суб’єкти звернень очікують на прийом адміністратором до висвітлення на інформаційному екрані порядкового номера чека, номера робочого місця адміністратора та назву сектора. Виклик на прийом здійснюється iз використанням звукового сповіщення.
4.6. За рішенням керівника Департаменту попередній запис у визначені структурні підрозділи здійснюється за допомогою електронної реєстрації на офіційному вебсайті ЦНАП у м. Рівному.
4.7. Порядок реєстрації cyб’єктів звернень в електронній автоматизованій системі керування чергою для отримання адміністративних послуг, які надаються в ЦНАП у м. Рівному, затверджується керівником та розміщується на офіційному вебсайті.
5.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністра-тивної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в ЦНАП у м. Рівному та на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора ЦНАП у м. Рівному.
Заява на отримання адміністративної послуги (далі – заява) подається в письмовій, усній чи електронній формі.
Адміністратор ЦНАП у м. Рівному та суб’єкти надання адміністративних послуг у випадках, передбачених чинним законодавством України, а також на вимогу суб’єкта звернення забезпечують складання заяви за допомогою відповідного технічного забезпечення, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання.
У випадках, визначених чинним законодавством України (у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їx обтяжень, державної реєстрації юридичних ociб та фізичних осіб – підприємців), прийом заяв та документів може здійснюватися державними реєстраторами, на яких покладено повноваження адміністраторів.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від суб’єктів звернень здійснюється незалежно від реєстрації місця проживання, крім випадків передбачених чинним законодавством України.
Заяви юридичних ociб приймаються за місцезнаходженням таких ociб або у випадках, передбачених чинним законодавством України, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено чинним законодавством України.
Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства України, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
5.2. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у ЦНАП у м. Рівному та на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора ЦНАП у м. Рівному особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку у випадках, визначених чинним законодавством України.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг «Портал Дія», у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та oрганів місцевого самоврядування.
5.3. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
5.4. Адміністратор ЦНАП у м. Рівному перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у paзi потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У paзi коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє cyб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їx усуненні.
5.5. Адміністратор ЦНАП у м. Рівному після прийому вхідного пакету документів реєструє звернення у відповідному програмному забезпеченні, формує заяву/заяву анкету/опис/супровідну картку/карту клієнта/картку прийому з описом вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву/заявника та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї.
Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви/заяви анкети/опису/супровідній картці/картці клієнта/картці прийому.
5.6. Адміністратором ЦНАП у м. Рівному про проходження справи складається:
– супровідна картка у двох примірниках. Перший примірник надається cyб’єктові звернення для оптимізації процесу отримання результату. Другий примірник супровідної картки, що містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг з відміткою суб’єкта надання про отримання вхідного пакету документів, зберігається в ЦНАП у м. Рівному до видачі суб’єкту звернення вихідного пакету документів. Після чого другий примірник передається суб’єкту надання адміністративних послуг для зберігання у матеріалах справи, згідно з актом приймання-передавання супровідних карток;
– акти приймання-передавання у двох примірниках, які разом iз вхідними пакетами документів передаються суб’єкту надання адміністративних послуг у порядку визначеному Законом України «Про адміністративні послуги». Другий примірник акту приймання-передавання повертається до ЦНАП у м. Рівному після підписання суб’єктом надання адміністративних послуг.
5.7. Адміністратор ЦНАП у м. Рівному під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі cyб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку).
5.8. Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у ЦНАП у м. Рівному ведеться шляхом електронного документообігу.
5.9. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор ЦНАП у м. Рівному формує справу у паперовій та/або електронній формі і в paзi потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
5.10. Інформацію про вчинені дії адміністратор ЦНАП у м. Рівному вносить до заяви анкети/опису/супровідної картки/карти клієнта/картки прийому у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Супровідна картка також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
6.1. Після вчинення дій, передбачених Розділом 5 цього Регламенту, aдміністратop ЦНАП у м. Рівному зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів cyб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання для прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в супровідній картці про проходження справи iз зазначенням дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
Також, адміністратор ЦНАП у м. Рівному може здійснювати передачу вхідного пакету документів до суб’єкта надання адміністративної послуги на підставі акта приймання-передавання, а суб’єкт надання адміністративної послуги, в свою чергу, проставляє на aкті приймання-передавання відповідну відмітку про отримання вхідних пакетів документів.
6.2. Передача справ у паперовій формі від ЦНАП у м. Рівному, віддаленого робочого місця адміністратора (в тому числі пересувного) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив ЦНАП у м. Рівному, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником ЦНАП у м. Рівному, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
6.3. Опрацювання вхідного пакету документів (пункти 6.1, 6.2 Регламенту) не застосовується до дій, які здійснюються під час прийому вхідного пакету документів безпосередньо суб’єктом надання адміністративних послуг.
6.4. Адміністратор ЦНАП у м. Рівному здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».
Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання iз зазначенням дати, прізвища, ім’я, по батькові відповідальної посадової особи до супровідної картки або акта приймання-передавання (у paзi його формування).
6.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний:
6.6. У paзi виявлення факту порушення вимог чинного законодавства України щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор ЦНАП у м. Рівному невідкладно iнформує про це керівника Департаменту та керівника суб’єкта надання адміністративних послуг.
7.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, iнформує ЦНАП у м. Рівному про результат розгляду звернення, а у випадках передбачених чинним законодавством України формує вихідний пакет документів та передає його до ЦНАП у м. Рівному, про що вноситься інформація до супровідної картки/акта приймання-передавання справи.
7.2. Адміністратор ЦНАП у м. Рівному невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги cуб’єктовi звернення, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до супровідної картки, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
Адміністратор ЦНАП у м. Рівному iнформує суб’єкта звернення про результат розгляду справи за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку або шляхом направлення sms-повідомлення заявнику з використанням програмного забезпечення.
7.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його уповноваженому представникові) у рaзi пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження або у випадках, передбачених чинним законодавством України, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб: засобами поштового зв’язку (рекомендованим листом із повідомленням про вручення) або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, у випадках передбачених чинним законодавством України.
7.4. Інформація про отримання вихідного пакету документів суб’єктом звернення зазначається та зберігається у відповідних журналах, реєстрах та програмних засобах, які використовується у ЦНАП у м. Рівному для надання адміністративної послуги.
Супровідна картка закритої справи передається актом приймання-передавання суб’єкту надання адміністративної послуги для зберігання у матеріалах справи.
У разі коли способом отримання результатів надання адміністративних послуг обрано засоби поштового зв’язку, такий документ вкладається в рекомендований лист з повідомленням про вручення, і передається представнику оператора поштового зв’язку.
7.5. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів та/або його неотримання в ЦНАП у м. Рівному протягом трьох місяців відповідні документи передаються суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання, крім документів, які формуються державними реєстраторами за результатами проведення реєстраційних дій.
7.6. У paзi коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор ЦНАП у м. Рівному реєструє інформацію про результат розгляду справи, негайно формує вихідний пакет документів та передає його cyб’єктовi звернення.
7.7. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори i керівник Департаменту.
7.8. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив ЦНАП у м. Рівному) за рішенням органу, що утворив ЦНАП у м. Рівному, може зберігатися в приміщенні ЦНАП у м. Рівному, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.
7.9. У paзі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
7.10. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
7.11. Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених чинним законодавством України.
Адміністратор ЦНАП у м. Рівному невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в супровідній картці із зазначенням дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо цієї справи.
Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання повертає оригінали документів, подані до ЦНАП у м. Рівному для надання адміністративної послуги, про що зазначається в супровідній картці та в акті приймання-передавання (у разі його оформлення).
Адміністратор ЦНАП у м. Рівному невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.
Відкликання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється з урахуванням процедур, визначених Розділами 5, 6, 7 цього Регламенту.
8.1. З урахуванням потреб cyб’єктів звернення, кількості населення та вимог чинного законодавства України, з метою якісного та доступного надання адміністративних послуг рішенням Рівненської міської ради можуть утворюватися віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністратора ЦНАП у м. Рівному.
Віддалене робоче місце адміністратopa розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
8.2. Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до мережі Інтернету.
8.3. Робота пересувного віддаленого місця адміністратора забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах Рівненської міської територіальної громади. Перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися aдміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, та порядок роботи пересувного віддаленого місця адміністратора затверджується рішенням Рівненської міської ради.
8.4. У приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП у м. Рівному, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг з дотриманням вимог, встановлених чинним законодавством України.
8.5. Приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП у м. Рівному (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.
8.6. Прийняття заяв та інших документів, опрацювання справ, видача результатів адміністраторами віддалених (в тому числі пересувних) робочих місць здійснюється відповідно до Розділів 5, 6, 7 цього Регламенту.
Договір інформаційної взаємодії щодо підключення до
Реєстру Рівненської міської територіальної громади
Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (далі — Адміністратор реєстру), в особі заступника директора Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Наталії Шустик, яка діє на підставі Положення про Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (нова редакція), затвердженого рішенням Рівненської міської ради 06.07.2023 № 3542, з однієї сторони, та Особа, що приєдналася до зазначеного Договору, шляхом надання Адміністратору реєстру Заяви про приєднання до умов цього Договору (далі — Учасник), з іншої сторони, разом іменовані Сторони, уклали цей Договір взаємодії про підключення до Реєстру Рівненської міської територіальної громади (далі — Договір) про таке:
1.1. Цей Договір є договором приєднання в розумінні статті 634 Цивільного кодексу України і може бути укладений лише шляхом приєднання Учасника до всіх його умов в цілому, шляхом подання Адміністратору реєстру Заяви про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору) в порядку, передбаченому цим Договором.
1.2. Терміни в цьому Договорі вживаються у значеннях, наведених в законах України «Про інформацію», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про електронні комунікації», «Про захист персональних даних», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про адміністративні послуги», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» та у Положенні про Реєстр Рівненської міської територіальної громади у новій редакції, затвердженому рішенням Рівненської міської ради від 13.02.2025 №6088.
Цей перелік законодавства не є вичерпним. Вимоги законодавства України, нормативно-правових та нормативних актів, що стосуються мети, призначення та цілей цього Договору, можуть бути уточнені.
Інші поняття і терміни вживаються в цьому Договорі в значеннях, визначених чинним законодавством України.
1.3. Адміністратор реєстру, з метою ознайомлення Учасника зі змінами в даному Договорі, оприлюднює зміни до Договору таким шляхом:
1.3.1. розміщення Договору та додатків до цього Договору в новій редакції на офіційному вебсайті Адміністратора реєстру за посиланням https://www.cnaprv.gov.ua/
1.3.2. з одночасною E-mail розсилкою на адресу Учасника, вказану останнім у Заяві про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору). Моментом ознайомлення Учасника з оприлюдненою інформацією вважається момент, з якого інформація отримала вигляд доступної для Учасника відповідно до умов цього Договору. Чинна редакція Договору знаходиться на вебсайті Адміністратора реєстру за адресою: https://www.cnaprv.gov.ua/
2.1. За умовами цього Договору та на підставі Заяви про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору) Учасник підключається до Реєстру Рівненської міської територіальної громади (далі — Реєстр), а Адміністратор реєстру надає доступ до інформаційно-комунікаційної системи, за допомогою якої здійснюється ведення Реєстру, для реалізації можливості перегляду в електронному вигляді знеособленої інформації та/або про кількість осіб, які зареєстровані або були зареєстровані в межах Рівненської міської територіальної громади, з метою здійснення Учасником повноважень, передбачених чинним законодавством та/або спрощення процедури отримання послуг Учасника мешканцями Рівненської міської територіальної громади.
2.2. Заява про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору) може бути подана виключно у разі наявності підстав, передбачених для надання доступу до Реєстру, які визначені у Положенні про Реєстр Рівненської міської територіальної громади у новій редакції, затвердженому рішенням Рівненської міської ради від 13.02.2025 № 6088, а саме:
2.2.1. на підставі рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради про надання доступу до Реєстру;
2.2.2. якщо Учасник вже мав доступ до Реєстру до 2021 року на підставі Договору про електронний документообіг (такими учасниками можуть бути комунальні установи, які забезпечують мешканців громади житлово-комунальними послугами);
2.2.3. у випадках, передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» від 07.02.2022 №265;
2.2.4. виконавчим органам Рівненської міської ради.
3.1. У відповідності до Положення про Реєстр Рівненської міської територіальної громади у новій редакції, затвердженого рішенням Рівненської міської ради від 13.02.2025 №6088, Адміністратор реєстру присвоює Учаснику певну групу користувача Реєстру, в залежності від якої Учасники матимуть різні повноваження та права щодо перегляду інформації, що міститься в Реєстрі.
Групи користувачів, які може бути присвоєно Учаснику цього Договору:
У разі необхідності, можуть створюватися додаткові групи користувачів.
3.2. Повноваження та права щодо перегляду інформації, що міститься в Реєстрі, визначаються Департаментом цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради як Розпорядником Реєстру у значенні, визначеному пунктами 3 та 4 Порядку створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» від 07.02.2022 №265, на підставі повноважень Учасників, визначених чинним законодавством України, та з метою належного захисту персональних даних мешканців Рівненської міської територіальної громади.
3.3. Технічні вимоги до Учасника, які передбачені для роботи з інформаційно-комунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється ведення Реєстру, визначені у Додатку №2 до Договору. Учасник самостійно та за власний кошт налаштовує своє робоче місце у відповідності до цих вимог згідно з інструкцією, наданою Адміністратором реєстру (Додаток №3 до Договору).
3.4. Разом із Заявою про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору) Учасник надсилає Адміністратору реєстру сертифікат відповідності ключа за типом використання «цифровий підпис, неспростовність» до захищеного носія, за допомогою якого буде здійснюватися вхід до Реєстру (інструкція щодо пошуку сертифікату відображена у Додатку №3 до Договору).
3.5. Заява про приєднання до цього Договору (Додаток №1 до Договору) подається Учасником:
3.5.1. шляхом направлення скан-копії підписаної заяви разом із сертифікатом, передбаченим пунктом 3.4 цього Договору, на електронну пошту Адміністратора реєстру dznap@rivnerada.gov.ua;
3.5.2. з одночасним надсиланням документів (окрім вищезгаданого сертифікату) поштовим відправленням на адресу Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради: майдан Просвіти 2, м. Рівне, 33028.
3.6. Розгляд Заяви про приєднання до цього Договору здійснюється Адміністратором реєстру протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання поштового відправлення. За результатами розгляду заяви Адміністратор реєстру повідомляє Учасника про надання доступу до Реєстру або про відмову у наданні такого доступу за допомогою засобів комунікації, зазначених Учасником у Заяві про приєднання до Договору. У разі виявлення у Заяві про приєднання до Договору помилок, Адміністратор повідомляє про це Учасника (термін для виправлення недоліків обговорюється Сторонами за спільною згодою).
3.7. У разі надання Учаснику доступу до Реєстру Адміністратор реєстру за допомогою засобів комунікації, зазначених Учасником у Заяві про приєднання до Договору, надсилає програмне забезпечення для встановлення захищеного каналу зв’язку між персональним комп’ютером Учасника та Реєстром. Також отримати відповідне програмне забезпечення можливо шляхом запису відповідних файлів на флеш-накопичувач Учасника безпосередньо в Адміністратора реєстру.
4.1. Сторони при виконанні умов цього Договору та роботі з Реєстром зобов’язані керуватись та дотримуватись вимог законів України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про захист персональних даних», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та інших нормативно-правових актів України, у тому числі, які регулюють відносини щодо функціонування реєстрів територіальних громад.
4.2. Отримуючи доступ до Реєстру шляхом укладання цього Договору, Учасник зобов’язується дотримуватись таких вимог і правил:
4.2.1. забезпечувати при підключенні до інформаційно-комунікаційної системи, за допомогою якої здійснюється ведення Реєстру, послідовність дій, передбачених інструкцією (Додаток №3 до Договору);
4.2.2. інформувати фізичних осіб, які звертаються до Учасника, про можливість використання інформації, яка міститься в Реєстрі, з метою спрощення процедури надання послуг Учасника мешканцям Рівненської міської територіальної громади.
Учасник не має права встановлювати/вимагати/приймати від мешканців громади плату за використання та пошук інформації, яка міститься у Реєстрі;
4.2.3. використовувати дані, які містяться в Реєстрі, виключно з метою, передбаченою чинним законодавством.
4.2.4. використовувати при взаємодії з Реєстром громади виключно передбачені чинним законодавством України засоби, які забезпечують безпечний доступ до інформаційно-комунікаційних систем;
4.2.5. дотримуватись вимог нормативно-правових, нормативних актів та інших передбачених чинним законодавством України документів, що встановлюють порядок функціонування реєстрів територіальних громад, в межах повноважень, визначених цим Договором та чинним законодавством України;
4.2.6. здійснювати актуалізацію (оновлення) відповідних даних (у тому числі про себе та працівників, яким надано доступ до Реєстру) відразу ж (але не пізніше 7 робочих днів) після запровадження таких змін шляхом повідомлення про це Адміністратора реєстру письмовим повідомленням у довільній формі;
4.2.7. негайно інформувати Адміністратора реєстру про будь-яку проблему (помилку), пов’язану з користуванням Реєстром та/або яка виникла у процесі такого користування, а також про обставини, за яких така проблема (помилка) виникла, і про наслідки, яких можуть зазнати Сторони у зв’язку із цим;
4.2.8. негайно інформувати Адміністратора реєстру про будь-який інцидент щодо: безпеки Реєстру, функціонування Реєстру, їх взаємодії та/або про безпосередню загрозу виникнення такого інциденту;
4.2.9. надавати на письмову вимогу Адміністратора реєстру необхідну інформацію для оцінки рівня захисту Реєстру, інформацію про правила безпеки та опис застосування впроваджених заходів;
4.2.10. виконувати рекомендації Адміністратора реєстру щодо порядку користування Реєстром та експлуатації підключення.
4.3. Учасник має право:
4.3.1. вимагати від Адміністратора реєстру підключення до Реєстру відповідно до вимог та умов, визначених у цьому Договорі;
4.3.2. цілодобового доступу до Реєстру;
4.3.3. звертатися із заявами в довільній формі про тимчасове або повне припинення підключення до Реєстру, а також з будь-яких інших організаційних питань, що стосуються виконання умов Договору, за допомогою доступних засобів комунікації;
4.3.4. вимагати від Адміністратора реєстру виконання зобов’язань за цим Договором;
4.3.5. отримувати від Адміністратора реєстру необхідні роз’яснення щодо порядку роботи із Реєстром.
4.4. Адміністратор реєстру зобов’язується:
4.4.1. забезпечити Учаснику можливість здійснити попереднє тестування Реєстру;
4.4.2. надавати консультативну допомогу Учаснику щодо роботи із Реєстром засобами електронного та телефонного зв’язку.
4.5. Адміністратор реєстру має право:
4.5.1. направляти Учаснику письмові/електронні повідомлення з питань, що стосуються роботи Реєстру. При цьому електронні повідомлення Адміністратора реєстру, які направляються Учаснику та/або повідомлення, що розміщуються на офіційному вебсайті Адміністратора реєстру, за статусом прирівнюються до офіційних письмових повідомлень та обов’язково приймаються до уваги Учасником;
4.5.2. вимагати від Учасника належного виконання зобов’язань за цим Договором;
4.5.3. негайно припинити дію Договору, обмежити будь-які права Учасника, передбачені Договором, та/або надати строк для усунення недоліків, розірвати Договір, якщо Учасник:
4.5.4. припинити дію Договору через неможливість його виконання, сповістивши про це Учасника за допомогою засобів комунікації, зазначених Учасником у Заяві про приєднання до Договору, у випадках:
5.1. Учасник в межах своїх повноважень зобов’язується дотримуватися таких вимог щодо обробки персональних даних осіб, відомості про яких внесені до Реєстру:
5.1.1. здійснювати обробку персональних даних у законний, правомірний, прозорий спосіб і за наявністю належних підстав для їх обробки;
5.1.2. збирати персональні дані лише для визначеної, чіткої і законної мети і в подальшому не обробляти у спосіб, що є несумісним з такою метою;
5.1.3. обмежити обробку персональних даних мірою необхідності в них з огляду на мету обробки;
5.1.4. здійснювати обробку в спосіб, що забезпечує належну безпеку персональних даних, у тому числі захист проти несанкціонованої чи незаконної обробки та проти ненавмисної втрати, знищення чи завдання шкоди, із застосуванням технічних і організаційних інструментів;
5.1.5. не передавати право на роботу в Реєстрі третім особам та не створювати для третіх осіб можливості доступу до Реєстру;
5.1.6. вжити інші організаційні та технічні заходи для забезпечення належного захисту персональних даних, серед іншого, проводити регулярні навчання для уповноважених Учасником на обробку персональних даних користувачів щодо захисту персональних даних в Реєстрі;
5.1.7. без необґрунтованої затримки, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) годин, повідомити Адміністратора реєстру про будь-яку несанкціоновану або незаконну обробку, ненавмисну втрату, знищення або передачу персональних даних та надати повну інформацію про такий інцидент, а також заходи, що було вжито для реагування на інцидент.
5.2. Учасник зобов’язаний співпрацювати з Адміністратором реєстру в питаннях захисту персональних даних і без необґрунтованої затримки надавати інформацію та документи, що необхідні для підтвердження дотримання зобов’язань Учасника, встановлених в розділі 6 Договору.
6.1. Учасник може оприлюднювати інформацію (проводити медіакомунікації, робити публікації, розміщувати інформацію на вебресурсах тощо) про підключення до Реєстру тільки за умови попереднього погодження такого оприлюднення з Адміністратором Реєстру.
6.2. Інформація, що потребує попереднього погодження з Адміністратором реєстру:
7.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у відповідності до цього Договору та вимог чинного законодавства України.
7.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
7.3. Учасник несе відповідальність за неналежний захист персональних даних, які були зібрані ним в межах своїх повноважень під час роботи у Реєстрі, та обробку персональних даних, які стали доступні йому у зв’язку із укладенням цього Договору, або у випадках, не передбачених чинним законодавством.
7.4. Адміністратор реєстру не несе відповідальності за якість та надійність роботи комунікаційних мереж, які використовує Учасник під час роботи у Реєстрі, а також за придатність цих мереж для передачі даних; за якість обладнання, яке використовує Учасник під час роботи у Реєстрі; за збої у роботі комп’ютерної техніки Учасника.
7.5. Сторони несуть відповідальність за розголошення інформації, яка стала їм відома у зв’язку з укладенням цього Договору.
7.6. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання викликане дією непереборної сили («форс-мажор») надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин. До них, у т.ч., віднесені масові заворушення, рішення органів державної влади, стихійні лиха, пожежі, військові дії, катастрофи, перебої в електроживленні, глобальні перебої в роботі українських і міжнародних сегментів мережі Інтернет, збої систем маршрутизації, збої в розподіленій системі доменних імен, збої, викликані хакерськими і DDOS-атаками тощо.
8.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
8.2. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
9.1. Договір набуває чинності з моменту прийняття Адміністратором реєстру належним чином заповненої Учасником Заяви про приєднання до цього Договору (Додаток 1 до Договору).
9.2. Цей Договір діє один рік з моменту надання Учаснику доступу до Реєстру. Дія Договору автоматично продовжується на кожний наступний календарний рік, якщо за 15 днів до його закінчення від Сторін не надійде звернення про його розірвання.
9.3. Дія цього Договору достроково припиняється:
9.3.1. за взаємною згодою Сторін;
9.3.2. за рішенням суду, що набрало чинності;
9.3.3. Адміністратором реєстру у разі невиконання Учасником своїх зобов’язань за цим Договором; порушення Учасником умов цього Договору; порушення Учасником вимог чинного законодавства щодо роботи із реєстрами територіальної громади; недотримання Учасником нормативно-правових актів у сфері захисту персональних даних.
9.3.4. з ініціативи однієї із Сторін з обов’язковим попередженням іншої Сторони у письмовій формі не пізніше, ніж за 10 (десять) календарних днів до планової дати розірвання Договору;
9.3.5. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
9.4. Учасник має право достроково припинити дію Договору у випадку, якщо він не погоджується зі змінами його умов, що вносяться в порядку, визначеному розділом 11 цього Договору. Учасник протягом 7 (семи) робочих днів з дня оприлюднення Адміністратором реєстру інформації про зміни умов Договору та отримання E-mail розсилки про такі зміни згідно з пунктом 1.3 Договору, має направити Адміністратору реєстру повідомлення про припинення Договору у письмовій формі (у тому числі в електронній формі на електронну адресу dznap@rivnerada.gov.ua). Дія Договору, в такому випадку, вважається припиненою з дня набрання чинності відповідних змін до Договору. З дня припинення дії Договору у порядку, визначеному цим пунктом, Адміністратор реєстру припиняє доступ усіх користувачів Учасника до Реєстру.
У разі, якщо Учасник після отримання повідомлення про внесення змін до Договору продовжує роботу у Реєстрі, це означає його повну згоду з усіма умовами цього Договору, в тому числі внесеними до нього змінами, незалежно від часу початку такої взаємодії.
10.1. Адміністратор реєстру вправі в односторонньому порядку вносити зміни в даний Договір, у тому числі шляхом затвердження нової редакції Договору, за умови оприлюднення інформації про зміни в порядку, передбаченому п. 1.3 Договору.
10.2. Зміни до Договору набувають чинності з моменту оприлюднення змін до Договору.
10.3. Адміністратор реєстру не несе будь-якої відповідальності у випадку, коли інформація про зміну Договору, що оприлюднена в порядку та у строки, встановлені цим Договором, не була отримана та/або вивчена та/або правильно зрозуміла Учасником.
10.4. Будь-які зміни Договору з моменту набрання ним чинності поширюються на всіх осіб, що приєдналися до Договору, у тому числі на тих, що приєдналися до Договору раніше дати набрання чинності змін до Договору.
11.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:
Адміністратор Реєстру | Учасник |
---|---|
Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Місцезнаходження: майдан Просвіти, 2, м. Рівне, 33028 код ЄДРПОУ: 44722581 тел.: 0362 40-00-43 E-mail: dznap@rivnerada.gov.ua |
Реквізити зазначаються у Заяві про приєднання до умов цього Договору |