ІСТОРІЯ УСПІХУ

 

 
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У МІСТІ РІВНОМУ ОДИН З НАЙЯСКРАВІШИХ ПРИКЛАДІВ РЕФОРМИ СИСТЕМИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ!
 
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному розпочав свою роботу 29 січня 2016 року.
 
Керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному рішенням Рівненської міської ради від 08 листопада 2013 року №3507 покладено на Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
 
Центр надання адміністративних послуг надає понад 220 адміністративних послуг, зокрема, у сферах: державної реєстрації бізнесу, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання, паспортних послуг, землеустрою, будівництва, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, послуг соціального характеру, безпеки праці, екології та природних ресурсів, а також, адміністративні послуги, що пов’язані з використанням даних Державного земельного кадастру та адміністративні послуги у галузі житлових субсидій.
 
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному надаються послуги КАТП 1728, РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», ПАТ«Рівнеобленерго», ТОВ «Рівнетеплоенерго», ПАТ «Рівнегаз» та ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» (РОЕК).
 
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному один з найяскравіших прикладів успішної реформи системи надання адміністративних послуг в Україні.
 
Команда Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному забезпечила доступність та якість надання адміністративних послуг не лише рівнянам, але й жителям Рівненської області та України, за що отримала Спеціальну Відзнаку Ради Європи «Кращі практики місцевого самоврядування».
 
 
СЕКТОР А. ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ/ВІДДІЛ ПАСПОРТНИХ ПОСЛУГ
 
Якість, швидкість та доступність – основні принципи роботи сектору А Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному.
 
Рішенням Рівненської міської ради від 31 березня 2016 року №653 Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради визначено органом реєстрації місця проживання на території міста Рівного.
 
Відділ ведення реєстру територіальної громади забезпечує формування та ведення реєстру територіальної громади міста Рівного в електронному вигляді, здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання громадян та забезпечує видачу довідок пов’язаних з реєстрацією місця проживання.
 
З метою покращення якості та доступності надання адміністративних послуг в роботу відділу ведення реєстру територіальної громади впроваджено програмний засіб «ЦНАП-Smart-quality-service» - автоматизовану систему, призначену для формування та ведення реєстру територіальної громади в електронному вигляді.
 
1 липня 2017 року розпочав свою роботу відділ паспортних послуг, який надає адміністративні послуги у сфері оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
 
З метою забезпечення відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності надання адміністративних послуг в роботу сектору А впроваджено програмний засіб «SMART-Послуги» призначений для здійснення електронного документообігу, який інтегровано з електронною системою керування чергою відвідувачів.
 
 
СЕКТОР В. ВІДДІЛ ІНТЕГРОВАНИХ ПОСЛУГ
 
Комплексне надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань – основний пріоритет роботи сектору В.
 
У відділі інтегрованих послуг здійснюється надання консультацій, прийом заяв та документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану щодо:
 
- державної реєстрації шлюбу;
- державної реєстрації розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя;
- державної реєстрації зміни імені;
- державної реєстрації народження.
 
 
Також, відділ здійснює надання кваліфікованих консультацій, прийом заяв та документів для оформлення державних допомог сім’ям з дітьми, а саме:
 
- у зв’язку з вагітністю та пологами;
- при народженні дитини;
- одиноким матерям;
- на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- при усиновленні дитини;
- надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
- жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».
 
 
В Секторі В розміщено робочі місця представників Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради, які надають адміністративні послуги у галузі житлової субсидії.
 
 
СЕКТОР С. ВІДДІЛ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ/ВІДДІЛ “ДОЗВІЛЬНИЙ ЦЕНТР”
 
Мінімальна втрата часу та якісний сервіс – пріоритетні напрямки роботи сектору С, який включає в себе відділ «Адміністративних послуг» та відділ «Дозвільний центр».
 
Сектор С забезпечує надання адміністративних послуг у сфері будівництва, землеустрою, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, безпеки праці, екології та природних ресурсів.
 
Суб’єктами надання адміністративних послуг в секторі С є 26 управлінь та відділів, серед яких 15 – обласних та 11 управлінь Рівненської міської ради.
 
Основним показником ефективності роботи сектору адміністративних послуг є постійно зростаюча кількість звернень.
 
В приміщенні сектору С здійснюють безпосередній прийом представники КП “Рівненське міське бюро технічної інвентаризації” та Управління державної архітектурно - будівельної інспекції в Рівненській області.
 
 
СЕКТОР D. ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ
 
Послідовність, системність, законність – основні принципи роботи сектору D Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному.
 
Внаслідок успішної реформи децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, розпочав свою роботу відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
 
У відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців надаються адміністративні послуги в сфері державної реєстрації (державної реєстрації змін, державної реєстрації припинення) юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, а також, надання інформації з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
 
Починаючи з 2 квітня 2018 року сектор D Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному здійснює функції фронт-офісу щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань зі статусом юридичної особи.
 
 
СЕКТОР Е. ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
 
Розсудливість, дотримання принципу верховенства права - пріоритетні напрямки роботи Сектору Е Центру надання адмінітративних послуг у місті Рівному.
 
Внаслідок успішної реформи децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно розпочав свою роботу відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
 
Державними реєстраторами відділу здійснюється державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та забезпечується обробка, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, а також, про об’єкти та суб’єкти таких прав.
 
Відділом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно забезпечується прийом, опрацювання та передача на зберігання реєстраційних справ у паперовій формі щодо об’єктів нерухомого майна, які розташовані на території міста Рівного до відділу формування та зберігання архівних справ Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
 
У відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно також надаються адміністративні послуги пов’язані із наданням відомостей з Державного земельного кадастру.
 
 
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ/ЮРИДИЧНИЙ КЛУБ “LEGAL SPACE”
 
Організація правової роботи, спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства України – основні напрямки роботи юридичного відділу Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
 
Юридичним відділом забезпечується юридичний супровід Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, його працівників, координація роботи і безпосередня участь у заходах пов’язаних з правовими питаннями при наданні адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, а також, ведення претензійно – позовної роботи.
 
З метою систематичного вивчення та опрацювання норм чинного законодавства України, судової практики, вірного застосування їх при наданні адміністративних послуг, командою Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному ініційовано створення юридичного клубу «Legal space».
 
«Legal space» - грунтовне, послідовне, системне надання спектру юридичних консультацій працівникам Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненського міської ради, суб’єктам звернення, відвідувачам Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, ініціативній молоді, студентам у сфері надання адміністративних послуг.
 
Юридичний клуб «Legal space» також проводить семінари - тренінги з правових питань, що пов’язані з наданням адміністративних послуг, а також, проблемами, що виникають при їх отриманні.
 
 
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ ЦНАПУ В ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА”
 
26 грудня 2018 року відбулося офіційне відкриття територіального підрозділу Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, що знаходиться у Торгово-розважальному центрі «ЗЛАТА ПЛАЗА» за адресою: місто Рівне, вулиця Короленка, 1.
 
Територіальним підрозділом Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, що розміщений в ТРЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА», надається 145 видів адміністративних послуг.
 
Адміністративні послуги у сфері будівництва, землеустрою, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, безпеки праці, екології та природних ресурсів, реєстрації місця проживання та видачі різних видів довідок у цій сфері. Також, реєстрації бізнесу, надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Державного земельного кадастру, консультації у сфері паспортних послуг та реєстрації у електронній системі керування чергою відвідувачів.
 
 
CALL-ЦЕНТР
 
В Центрі надання адміністративних послуг у місті Рівному працює Call-центр, що забезпечує:
 
- опрацювання усіх без виключення вхідних дзвінків;
- висока якість надання консультацій;
- швидкий результат;
- інформування максимальної кількості клієнтів в стислі терміни;
- надання відповідей на всі поставленні питання;
- відповідальність та індивідуальний підхід.
 
Наш єдиний багатоканальний номер 0362 43 00 43
 
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Рідне місто починається з тебе!

 

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Приходьте до нас: м. Рівне, майдан Просвіти, 2, 33028

Прийом гормадян здійснюється:

  • Понеділок: з 9.00 до 18.00
  • Вівторок: з 9.00 до 20.00
  • Середа: з 9.00 до 18.00
  • Четвер: з 9.00 до 18.00
  • П’ятниця: з 9.00 до 16.00
  • Субота: з 9.00 до 16.00
  • Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

 

Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному

Приходьте до нас:

Торговельно-розважальний центр «ЗЛАТА ПЛАЗА» м. Рівне,  вулиця Короленка, 1, 33028

Чекаємо на Вас:

  • Понеділок: з 10.00 до 19.00
  • Вівторок: з 10.00 до 21.00
  • Середа: з 10.00 до 19.00
  • Четвер: з 10.00 до 19.00
  • П’ятниця: з 10.00 до 17.00
  • Субота: з 10.00 до 17.00
  • Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

 

Додаткова інформація:

Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

Напишіть нам cnap.rivne@ukr.net

Зателефонуйте нам: 

Єдиний багатоканальний номер
(0362) 40-00-43;
відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43;
відділ інтегрованих послуг (097) 143-00-43;
відділ реєстрації бізнесу (098) 811-45-60;
відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр" (096) 043-00-43;
відділ паспортних послуг консультації через VIBER: (097) 043-00-43
гаряча лінія для мешканців смт Квасилів (097) 743-00-43;