ІСТОРІЯ УСПІХУ

 

29 січня 2016 р. – відбулось офіційне відкриття  Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг за участі Президента України Петра Порошенка. Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг - це спільний проект міської і обласної влади, який реалізований за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку, бюджету міста Рівного, Проекту транскордонного співробітництва міст Рівного та Любліна. Загальна площа приміщень становить 1870 метрів квадратних у фронт – офісі якого розміщено  69 робочих місць для обслуговування клієнтів. 

06 лютого 2016 р. - ініційовано створення Громадського об'єднання «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг». Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг є активним учасником реалізації всіх завдань та ініціатив Асоціації.

лютий 2016 р. - в рамках успішно проведеної децентралізації повноважень Міністерства  юстиції у Центрі створено сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Для реалізації повноважень у сфері  державної реєстрації бізнесу розпочав роботу сектор державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Ці два сектори – жовтий і зелений – забезпечені архівним приміщенням для зберігання реєстраційних справ. Командою Центру розроблений та впроваджений програмний засіб для ведення обліку і пошуку реєстраційних справ в електронному вигляді.

4 квітня 2016 р. -  розпочав роботу сектор ведення реєстру територіальної громади міста. Адміністраторами цього сектору забезпечується робота з формування та ведення реєстру територіальної громади міста в електронному вигляді та проводиться реєстрація/дереєстрація місця проживання громадян, видаються різні види довідок у цій сфері.

20 серпня 2016 р. – командою Центру розроблено та впроваджено електронну інформаційну систему - «ЦНАП-Smart-quality-service», призначену для автоматизації процесів формування і ведення реєстру територіальної громади міста в електронному вигляді, надання адміністративних послуг у сфері реєстрації/дереєстрації місця проживання. За успішну реалізацію цього проекту Рівненську міську раду нагороджено Спеціальною Відзнакою конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування», який проводиться Радою Європи спільно з Мінрегіоном.

29 березня 2017 р. - створено сервіс інноваційного формату обслуговування клієнтів - сектор «Експрес послуг».

1 липня 2017 р.  -  у межах реалізації проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» розширено перелік адміністративних послуг в частині оформлення і видачі паспорта громадянина України, та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.

Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг – приклад того, як можливо об’єднати спільні зусилля міської обласної влади та забезпечити доступність і якість надання адміністративних послуг не лише рівнянам, але й усім мешканцям регіону.

Наша команда щоденно працює над покращенням доступності та якості надання адміністративних послуг. В Центрі можна зареєструвати місце проживання, бізнес, нерухомість, оформити право власності чи користування земельною ділянкою, отримати документи, що надають право на виконання будівельних робіт, подати декларацію про готовність закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію, отримати відомості з Державного земельного кадастру, документи дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, отримати практично всі адміністративні послуги, які надаються виконавчими органами Рівненської міської, отримати фахові консультації у різних сферах життєдіяльності міста.

  • згідно затвердженого переліку Центром надання адміністративних послуг надається понад 200 видів адміністративних послуг. Пропускна здатність Центру становить близько 1000 клієнтів за один робочий день.
  • унікальність нашого центру полягає у тому, що приміщення розподілені на кольорові сектори за сферами надання адміністративних послуг. Вперше в Україні розроблена та впроваджено бренд єдиного офісу «OPEN SPACE» для надання адміністративних послуг.
  • запроваджено електронну систему керування чергою відвідувачів з голосовим супроводом, встановлено інформаційні термінали для ознайомлення з переліком послуг, та необхідним пакетом документів для їх отримання. Задля кращого інформування клієнта створено web портал адміністративних послуг, які надаються у Центрі, на якому також розміщена актуальна інформація у сфері надання адміністративних послуг, новини Центру, а також контакти для отримання консультацій засобами телекомунікаційного зв’язку та через соціальні мережі.  На території Центру клієнт може скористатись безкоштовним  WI-FI. Також для зручності наших клієнтів було встановлено декілька універсальних зарядних пристроїв для електронних гаджетів.
  • на території Центру працює відділення «Ощадбанку», а на робочих місцях адміністраторів встановленні платіжні термінали для оплати адміністративного збору банківською картою, що суттєво підвищує якість надання адміністративної послуги.
  • велику увагу команда приділяє клієнтам з обмеженими можливостями, створено умови безперешкодного доступу та встановлено тактильні плити та вказівники для орієнтації на території Центру. Функціонує послуга «Мобільний адміністратор», при неможливості відвідати Центр особисто.
  • у приміщенні знаходиться адаптований дитячий майданчик під найменшого відвідувача.
  • командою Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг розроблено та впроваджено «Єдиний стандарт якості обслуговування клієнта» та розроблено формений одяг адміністратора.
  • щотижня адміністратори та державні реєстратори вдосконалюють свій професійний рівень задля покращення якості обслуговування нашого клієнта, покращують фахову комунікацію між працівниками секторів Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг на базі інноваційного навчального проекту «Перехресний брифінг».
  • Рівненський Центр, як успішний приклад взаємодії влади та громади став платформою для проведення фотовиставок, конкурсів дитячих малюнків, громадських ініціатив.

Постійно ведеться он-лайн анкетування для вивчення думки клієнта щодо якості та доступності надання адміністративних послуг.

 

Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:

  • Понеділок: з 9.00 до 18.00
  • Вівторок: з 9.00 до 20.00
  • Середа: з 9.00 до 18.00
  • Четвер: з 9.00 до 18.00
  • П’ятниця: з 9.00 до 16.00
  • Субота: з 9.00 до 16.00
  • Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

Додаткова інформація:

Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

Напишіть нам cnap.rivne@ukr.net
Зателефонуйте нам (0362) 648-955, 648-922