Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Телефон, адреса електронної пошти:
Тел. "гарячої лінії":(0362) 62-33-95
(0362) 62-05-79
+380 93 169 19 43
e-mail: info
@rv.pfu.gov.ua
Кому надається:
Фізичні особи.
Вартість послуги:
Безоплатно.
Термін надання послуги:
Протягом 10 днів з дня подання заяви.
  • заява
  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, для дитини – свідоцтво про народження). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження
  • документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), передбачений пунктом 2.27 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи, передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” (для громадян, які мають паспорт громадянина України у формі пластикової картки типу ID-1)
  • документи, які підтверджують наявність в особи особливих заслуг перед Україною

Для встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною у разі втрати годувальника додатково подаються (у разі відсутності в пенсійній справі непрацездатного члена сім’ї, померлого годувальника таких документів):

  • свідоцтво про смерть годувальника
  • документи, що підтверджують родинні стосунки особи, яка звернулась за призначенням пенсії з померлим годувальником, передбачені пунктом 2.16 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що дитина навчається за денною формою навчання
  • документи про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років, передбачені пунктом 2.19 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • документи про перебування членів сім’ї на утриманні померлого годувальника, передбачені пунктом 2.11 розділу ІІ Порядку № 22-1 (крім дітей; відповідно до Закону № 2262 також непрацездатних батьків і дружини (чоловіка), якщо вони після смерті годувальника втратили джерело засобів до існування, а також непрацездатних батьків і дружини (чоловіка) військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом № 2262, які загинули чи померли або пропали безвісти в період проходження служби або пізніше внаслідок поранення, контузії, каліцтва чи захворювання, що мали місце під час служби)
  • документи про стаж особи, якій призначається пенсія, визначені підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку № 22-1 (для визначення пенсійного віку дружини (чоловіка), батьків (крім осіб, яких визнано особами з інвалідністю))

Орган, що призначає пенсію, додає до заяви одержані ним від МСЕК виписки з актів огляду в МСЕК дорослих членів сім’ї, яким право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника надається внаслідок їх інвалідності.

Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою № 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності.

Адміністративна послуга є безоплатною

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

Заява та документи подаються в:

паперовій формі;

електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID. До заяви додаються скановані копії документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).

У разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, заявник письмово повідомляється про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис. Якщо вони будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата реєстрації на вебпорталі.

Встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною/відмова у встановленні пенсії за особливі заслуги перед Україною.