Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Встановлення надбавки, підвищення, додаткової пенсії, компенсації, допомоги

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Телефон, адреса електронної пошти:
Тел. "гарячої лінії":(0362) 62-33-95
(0362) 62-05-79
+380 93 169 19 43
e-mail: info
@rv.pfu.gov.ua
Кому надається:
Пенсіонери.
Вартість послуги:
Безоплатно.
Термін надання послуги:
Протягом 10 днів з дня подання заяви.
  • Заява;
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства — паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, для дитини — свідоцтво про народження). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження;
  • Документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), передбачений пунктом 2.27 розділу ІІ Порядку № 22-1*;
  • Довідка про реєстрацію місця проживання особи, передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” (для громадян, які мають паспорт громадянина України у формі пластикової картки типу ID-1)*;
  • Документи, які засвідчують наявність в особи особливого статусу, передбачені пунктом 2.6 розділу ІІ Порядку № 22-1, пунктами 8, 9 Порядку № 3-1*.

*Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою № 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності.

Адміністративна послуга є безоплатною

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на встановлення надбавки, підвищення, додаткової пенсії, компенсації, допомоги.

Заява та документи подаються в:

паперовій формі;

електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID (крім осіб, яким призначено пенсію відповідно до Закону № 2262). До заяви додаються скановані копії документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).

Виплата пенсії за шість місяців наперед у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон/відмова у виплаті пенсії за шість місяців наперед у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон.