Перейти до основного вмісту
Зображення містить логотип Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Логотип складається з чотирьох кольорових елементів (жовтого, зеленого, синього та червоного), що утворюють квадрат навколо центрального сірого блоку з написом «ЦНАП». Фон зображення – синій. Перейти на головну.сторінку.
  • Послуги
    • Послуги ЦНАП
    • Зареєструватися у електронній черзі
    • Онлайн послуги
    • Питання та відповіді
    • Особистий прийом
    • Корисна інформація
    • Віртуальний адміністратор
  • Новини
  • Про нас
    • Історія успіху
    • Правові засади діяльності Департаменту
    • Нормативна база
    • Програма цифрового розвитку
      Рівненської міської територіальної громади
    • Доступ до публічної інформації
    • Захист персональних даних
    • Панорамний тур
    • Фотогалерея
    • Відео архів
  • Дія
  • Команда
  • Контакти
  • Відгуки
Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
  • Послуги
  • ПФУ / Субсидія
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області

Видача довідки про розмір пенсії

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Телефон, адреса електронної пошти:
Тел. "гарячої лінії":(0362) 62-33-95
(0362) 62-05-79
+380 93 169 19 43
e-mail: info
@rv.pfu.gov.ua
Кому надається
Фізична особа.
Вартість послуги:
Безоплатно.
Термін надання послуги:
У день звернення.
  • Документи
  • Спосіб подання документів
  • Результат послуги

Перелік документів необхідних для отримання послуги

  • Паспорт/ ID картка з оригіналом Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо місця проживання;
  • Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або відмітка в паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера (за серією та/або номером паспорта)
  • Пенсійне посвідчення (за наявності)
  • У разі якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, - інформація видається батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), представнику закладу, який здійснює опіку та піклування, при пред'явленні документів, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування, а також документів, що підтверджують статус законного представника застрахованої особи чи її піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо)
  • Представник за довіреністю надає довіреність, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства, яка підтверджує його повноваження

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративна послуга є безоплатною

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

  • Закон України «Про адміністративні послуги»
  • Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
  • Положення про Пенсійний фонд України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280
  • Постанова Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України». Інші нормативно-правові документи
  • Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 25 листопада 2005 року № 22-1

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність документів, необхідних для отримання послуги.

Інформаційна картка

Інформаційна картка (завантаження картки, pdf, 435.9 Kb)

Через web-портал Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua/

Особисто або за довіреністю, оформленою відповідно до вимог чинного законодавства, яка підтверджує його повноваження

Видача довідки

Контакти

Єдиний багатофункціональний номер
(0362) 40-00-43
Відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43
Відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43
Адмінсервіс "Ветеран"
(067) 134-33-80
Відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр"
(096) 043-00-43
Відділ реєстрації бізнесу
(098) 811-45-60
Відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26
Відділ інтегрованих послуг
(097) 143-00-43
Відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40
Відділ цифрової трансформації
(067) 522-08-09
Гаряча лінія віддаленого робочого місця в селищі Квасилів
(097) 743-00-43

Графік роботи

ЦНАП у місті Рівному
м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер:
з 9.00 до 17.00

Вівторок:
з 9.00 до 20.00

П’ятниця, Субота:
з 9.00 до 16.00

Вихідний день:
неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"

м. Рівне, вул. Сергія Бачинського, 5

Понеділок-Четвер:
з 10.00 до 18.00

П’ятниця:
з 10.00 до 17.00

Вихідні дні:
субота та неділя.

Віддалені робочі місця в селищі Квасилів
с-ще Квасилів, вул. Рівненська, 1

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП у КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР
м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалене робоче місце ЦНАП у КНП "Пологовий будинок" РМР
м. Рівне, вул. Медична, 7А

Понеділок-п’ятниця:
з 12.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Слідкуйте за нами тут:

 

Напишіть нам

dznap@rivnerada.gov.ua
© 2025 ЦНАП
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Контакти
  • Відгуки
  • Заява про доступність