Перейти до основного вмісту
Зображення містить логотип Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Логотип складається з чотирьох кольорових елементів (жовтого, зеленого, синього та червоного), що утворюють квадрат навколо центрального сірого блоку з написом «ЦНАП». Фон зображення – синій. Перейти на головну.сторінку.
  • Послуги
    • Послуги ЦНАП
    • Зареєструватися у електронній черзі
    • Онлайн послуги
    • Питання та відповіді
    • Особистий прийом
    • Корисна інформація
    • Заява про доступність
    • Віртуальний адміністратор
  • Новини
  • Про нас
    • Історія успіху
    • Правові засади діяльності Департаменту
    • Нормативна база
    • Програма цифрового розвитку
      Рівненської міської територіальної громади
    • Доступ до публічної інформації
    • Захист персональних даних
    • Панорамний тур
    • Фотогалерея
    • Відео архів
  • Дія
  • Команда
  • Контакти
  • Відгуки
Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
  • Послуги
  • ПФУ / Субсидія
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області

Призначення та перерахунок пенсії

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Телефон, адреса електронної пошти:
Тел. "гарячої лінії":(0362) 62-33-95
(0362) 62-05-79
+380 93 169 19 43
e-mail: info
@rv.pfu.gov.ua
Кому надається:
Фізичним особам, переліки яких зазначені в інформаційних картках.
Вартість послуги
Безоплатно.
Термін надання послуги:
Протягом 10 днів з дня подання заяви.
  • Документи
  • Спосіб подання документів
  • Результат послуги

Перелік документів необхідних для отримання послуги

  • Заява
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України). Представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження
  • *Документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), передбачений пунктом 2.27 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • Документи про страховий стаж, передбачені підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • Довідка про заробітну плату за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року (за бажанням особи або в разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців страхового стажу, або в разі призначення пенсії відповідно до міжнародних договорів (угод) у галузі пенсійного забезпечення – довідка про заробітну плату за періоди роботи на території держави-учасниці угоди)
  • Довідка про нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески (у разі якщо за період з 01 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до Закону)
  • *Довідка про реєстрацію місця проживання особи, передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” (для громадян, які мають паспорт громадянина України у формі пластикової картки типу ID-1);
  • Посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та довідка про період (періоди) участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09 березня 1988 року № 122, або довідка військової частини, у складі якої особа брала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, або довідка архівної установи, або інші первинні документи, в яких зазначено період роботи, населений пункт чи об’єкт, де особою виконувались роботи з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; посвідчення потерпілого від Чорнобильської катастрофи (для осіб, які належать до категорії 4 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (за наявності)) та довідка про період (періоди) проживання (роботи) на територіях радіоактивного забруднення, видана органами місцевого самоврядування (підприємствами, установами, організаціями) (при призначенні пенсії за віком із застосуванням норм статті 55 Закону № 796)
  • *Документи, які засвідчують особливий статус (за наявності), передбачені пунктом 2.6 розділу ІІ Порядку № 22-1
  • документ уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем реєстрації на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, та особиста декларація про відсутність громадянства держави-окупанта (для призначення пенсії громадянам України, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя і не отримують пенсії від уповноважених органів Російської Федерації)

*Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою № 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності.

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративна послуга є безоплатною

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

  • Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”
  • Закон України “Про пенсійне забезпечення”
  • Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 “Про затвердження Порядку підтвердження дійсного трудового стажу для призначення пенсії на видачу трудової книжки або відповідних записів у ній”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 року № 1596 “Про затвердження Порядку виплати пенсії та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 919 “Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1191 “Про затвердження Порядку обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги, та її виплати”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 234 “Про затвердження Порядку виплати пенсій та надання соціальних послуг громадянам України, які проживають на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року № 637 “Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 року № 681 “Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення”
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”
  • Постанова правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1 “Про затвердження Порядку подання та оформлення документів…”
  • постанова правління Пенсійного фонду України від 10 листопада 2006 року № 18-1 “Про затвердження Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до стажу для призначення пенсії”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2006 року за № 1231/13105
  • Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб…”

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Перелік підстав для відмови у призначенні пенсії за віком:

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на призначення пенсії за віком.

Перелік підстав для відмови у перерахунку пенсії:

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на перерахунок пенсії;
  • якщо перерахунок пенсії не призводить до збільшення її розміру.

Перелік підстав для відмови у призначенні пенсії по інвалідності:

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на призначення пенсії по інвалідності.

Інформаційні картки

Інформаційна картка (Призначення пенсії за віком) (завантаження картки, pdf, 292 Kb)
Інформаційна картка (Перерахунок пенсії) (завантаження картки, pdf, 215 Kb)
Інформаційна картка (Призначення пенсії по інвалідності) (завантаження картки, pdf, 237 Kb)

Заява та документи подаються в:

паперовій формі;

електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID. До заяви додаються скановані копії документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).

У разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис (у разі подання заяви через вебпортал таке повідомлення надсилається особі через електронний кабінет користувача вебпорталу). Якщо вони будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата реєстрації на вебпорталі

Призначення пенсії/відмова у призначенні пенсії.

Перерахунок пенсії/відмова в перерахунку пенсії.

Контакти

Єдиний багатофункціональний номер
(0362) 40-00-43
Відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43
Відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43
Адмінсервіс "Ветеран"
(067) 134-33-80
Відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр"
(096) 043-00-43
Відділ реєстрації бізнесу
(098) 811-45-60
Відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26
Відділ інтегрованих послуг
(097) 143-00-43
Відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40
Відділ цифрової трансформації
(067) 522-08-09
Гаряча лінія віддаленого робочого місця в селищі Квасилів
(097) 743-00-43

Графік роботи

ЦНАП у місті Рівному
м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер:
з 9.00 до 17.00

Вівторок:
з 9.00 до 20.00

П’ятниця, Субота:
з 9.00 до 16.00

Вихідний день:
неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"

м. Рівне, вул. Сергія Бачинського, 5

Понеділок-Четвер:
з 10.00 до 18.00

П’ятниця:
з 10.00 до 17.00

Вихідні дні:
субота та неділя.

Віддалені робочі місця в селищі Квасилів
с-ще Квасилів, вул. Рівненська, 1

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП у КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР
м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалене робоче місце ЦНАП у КНП "Пологовий будинок" РМР
м. Рівне, вул. Медична, 7А

Понеділок-п’ятниця:
з 12.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Слідкуйте за нами тут:

 

Напишіть нам

dznap@rivnerada.gov.ua
© 2025 ЦНАП
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Контакти
  • Відгуки
  • Заява про доступність