Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Телефон, адреса електронної пошти:
Тел. "гарячої лінії":(0362) 62-33-95
(0362) 62-05-79
+380 93 169 19 43
e-mail: info
@rv.pfu.gov.ua
Кому надається:
Особам, які раніше отримували пенсію, та на дату звернення вони мають право на поновлення її виплати.
Вартість послуги:
Безоплатно.
Термін надання послуги:
Протягом 10 днів з дня подання заяви.
  • Заява;
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, для дитини – свідоцтво про народження). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження;
  • *Документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), передбачений пунктом 2.27 розділу ІІ Порядку № 22-1;
  • *Довідка про реєстрацію місця проживання особи, передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” (для громадян, які мають паспорт громадянина України у формі пластикової картки типу ID-1);
  • Довідка про навчання на денній формі у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах, дітьми, які одержують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, до досягнення ними 23 років;
  • документ уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем реєстрації на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, та особиста декларація про відсутність громадянства держави-окупанта (для призначення пенсії громадянам України, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя і не отримують пенсії від уповноважених органів Російської Федерації).

Також до наявних документів особа може додати:

  • документи про страховий стаж, передбачені підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку № 22-1 (за періоди роботи, які не враховані у пенсійній справі);
  • ) документи про обставини, що впливають на розмір пенсії (наприклад, зміна кількості членів сім’ї, які перебували на утриманні пенсіонера чи померлого годувальника, виникнення (втрата) права на надбавку на непрацездатних членів сім’ї і надбавку на догляд за ними, визнання заявника одиноким і таким, що потребує сторонньої допомоги, визнання заявника особою з інвалідністю або учасником війни тощо).

Орган, що призначає пенсію, додає до заяви одержані ним від медико-соціальної експертної комісії (далі – МСЕК) виписки з актів огляду в МСЕК про визнання особою з інвалідністю при переведенні на пенсію по інвалідності, дорослих членів сім’ї, яким право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника надається внаслідок їх інвалідності.

*Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою № 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності.

Адміністративна послуга є безоплатною

  • подано не всі необхідні документи;
  • особа не має права на поновлення виплати раніше призначеної пенсії.

Заява та документи подаються у паперовій формі.

Поновлення виплати пенсії/відмова у поновленні виплати пенсії.