
Для ознайомлення з актуальним переліком документів, переходьте за посиланням:
Для ознайомлення з актуальним розміром та порядком плати за адміністративну послугу, переходьте за посиланням:
Для перегляду актуальних форм документів, переходьте за посиланням:
Для перегляду нормативних документів, переходьте за посиланням:
Для перегляду переліку підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, переходьте за посиланням:
Для перегляду актуальних інформаційних та технологічних карток, переходьте за посиланням:
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
рішення про проведення державної реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;
рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.