Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою визначеною у додатку 5 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженому постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461.
Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.
Документи подаються за вибором замовника:
- в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг;
- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».
Внесення інформації, зазначеної у декларації з виправленням технічної помилки у поданій декларації до Реєстру будівельної діяльності.