Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту будівництва (після отримання права на виконання будівельних робіт)

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Територіальний підрозділ ЦНАП
у місті Рівному
у селищі Квасилів:
селище Квасилів, вул.Рівненська, 1
Телефон, адреса електронної пошти:
тел.: (0362) 40-00-43, 096-043-00-43
e-mail: dznap
@rivnerada.gov.ua
Кому надається:
Фізична особа
Юридична особа
Фізична особа-підприємець
Вартість послуги:
Безоплатно
Термін надання послуги:
Протягом 5 робочих днів з дня надходження заяви та доданих документів.
  • Заява про присвоєння адреси об’єкту будівництва (після отримання права на виконання будівельних робіт);
  • Копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт нерухомого майна, - у разі, якщо таке право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Присвоєння адреси не потребує подання документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою, у разі присвоєння адреси об’єктам, визначеним частиною четвертою статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”;
  • Генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво);
  • Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт (якщо відомості про такий документ не внесено до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів);
  • Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;
  • Копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням.

*Документи для отримання адміністративної послуги подаються з урахуванням вимог статті 261 та 26 2 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

Адміністративна послуга є безоплатною

  • Подання неповного пакету документів, зазначеного у пункті 14 цієї Інформаційної картки;
  • Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;
  • Подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про присвоєння адреси об’єкту будівництва (після отримання права на виконання будівельних робіт), або його (їх) представником;
  • Подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси об’єкту будівництва (після отримання права на виконання будівельних робіт) на відповідній території.

Заява подається за вибором замовника особисто через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг з урахуванням вимог статті 26-1 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681.

  1. Прийняття рішення про присвоєння адреси;
  2. Прийняття рішення про відмову в присвоєнні адреси;
  3. Лист про повернення без розгляду заяви на видачу адреси.