Перейти до основного вмісту
Зображення містить логотип Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Логотип складається з чотирьох кольорових елементів (жовтого, зеленого, синього та червоного), що утворюють квадрат навколо центрального сірого блоку з написом «ЦНАП». Фон зображення – синій. Перейти на головну.сторінку.
  • Послуги
    • Послуги ЦНАП
    • Корисна інформація
    • Звернення громадян
  • Новини
  • Про нас
    • Історія успіху
    • Правові засади діяльності
    • Цифровий розвиток громади
    • Доступ до публічної інформації
    • Захист персональних даних
    • Віртуальний архів
  • Дія
  • Команда
  • Контакти
  • Відгуки
Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
  • Послуги
  • Сектор c
  • Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Територіальний підрозділ ЦНАП
у місті Рівному
у селищі Квасилів:
селище Квасилів, вул.Рівненська, 1
Телефон, адреса електронної пошти:
тел.: (0362) 40-00-43, 096-043-00-43
e-mail: dznap
@rivnerada.gov.ua
Кому надається:
Фізична особа
Юридична особа
Фізична особа-підприємець
Вартість послуги:
Безоплатно
Термін надання послуги:
Протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви та доданих документів на внесення змін до будівельного паспорта.
Документи Спосіб подання документів Результат послуги

Перелік документів необхідних для отримання послуги

  • Заява на внесення змін до будівельного паспорта за формою, наведеною у додатку до цієї інформаційної картки;
  • Примірник будівельного паспорта замовника, якщо такий паспорт надавався до 01.09.2020;
  • Схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо), наведена у додатку 2 до Порядку № 103;
  • Згода співвласника (співвласників) (нотаріально засвідчена) земельної ділянки на забудову (у разі здійснення нового будівництва об’єкта) (за умови перебування у спільній власності);
  • Згода співвласника (співвласників) (нотаріально засвідчена) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності);
  • Інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності).

*Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративна послуга є безоплатною

Форми документів (для попереднього заповнення)

Заява (файл, *.doc, 19 Kb)

Схема намірів забудови земельної ділянки (файл, *.doc, 20 Kb)

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

  • Статті 221, 222, 223, 224, 261, 27 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”;
  • Закон України “Про адміністративні послуги”;
  • Порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681;
  • Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 722;
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”;
  • Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011 № 103 (далі — Порядок № 103);
  • Рішення Рівненської міської ради “Про затвердження Положення про Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради” № 2545 від 20.10.2022;

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

  • Неподання повного пакета документів, визначених пунктом 2.1 або 2.2 розділу ІІ Порядку № 103;
  • Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам;
  • Подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта.

Інформаційна картка

Інформаційна картка (файл, *.pdf, 228.7 Kb)

Заява та документи подаються за вибором замовника особисто через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг з урахуванням вимог статті 26-1 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 722 “Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану”.

1. Внесення змін до будівельного паспорта з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа з присвоєнням реєстраційного номера.
*За зверненням заявника примірник будівельного паспорта може бути наданий у паперовій формі.
2. Повідомлення про відмову в внесенні змін до будівельного паспорта з відповідним обґрунтуванням усіх підстав, з попереднім внесенням відповідного рішення до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Контакти

Єдиний багатофункціональний номер
(0362) 40-00-43
Відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43
Відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43
Адмінсервіс "Ветеран"
(067) 134-33-80
Відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр"
(096) 043-00-43
Відділ реєстрації бізнесу
(098) 811-45-60
Відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26
Гаряча лінія територіального підрозділу ЦНАП у м. Рівному у Бізнес-коворкінг Рівне
(067) 573-56-89
Відділ інтегрованих послуг
(097) 143-00-43
Відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40
Відділ цифрової трансформації
(067) 522-08-09
Гаряча лінія територіального підрозділу ЦНАП у м. Рівному у селищі Квасилів
(097) 743-00-43

Графік роботи

ЦНАП у місті Рівному
м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер:
з 9.00 до 17.00

Вівторок:
з 9.00 до 20.00

П’ятниця, Субота:
з 9.00 до 16.00

Вихідний день:
неділя.

Територіальний підрозділ
ЦНАП у м. Рівному
у Бізнес-коворкінг Рівне

м. Рівне, вул. Поштова, 2

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя.

Територіальний підрозділ
ЦНАП у м. Рівному
у ТРЦ "ХЕППІ МОЛЛ"

м. Рівне, вул. Сергія Бачинського, 5

Понеділок-Четвер:
з 10.00 до 18.00

П’ятниця:
з 10.00 до 17.00

Вихідні дні:
субота та неділя.

Територіальний підрозділ
ЦНАП у м. Рівному
в селищі Квасилів

с-ще Квасилів, вул. Рівненська, 1

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Територіальний підрозділ
ЦНАП у м. Рівному у приміщенні
КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР

м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалене робоче місце ЦНАП у КНП "Пологовий будинок" РМР
м. Рівне, вул. Медична, 7А

Понеділок-п’ятниця:
з 12.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Слідкуйте за нами тут:

 

Напишіть нам

dznap@rivnerada.gov.ua
© 2025 ЦНАП
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Контакти
  • Відгуки
  • Заява про доступність