Перейти до основного вмісту
Зображення містить логотип Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Логотип складається з чотирьох кольорових елементів (жовтого, зеленого, синього та червоного), що утворюють квадрат навколо центрального сірого блоку з написом «ЦНАП». Фон зображення – синій. Перейти на головну.сторінку.
  • Послуги
    • Послуги ЦНАП
    • Зареєструватися у електронній черзі
    • Онлайн послуги
    • Питання та відповіді
    • Особистий прийом
    • Корисна інформація
    • Віртуальний адміністратор
  • Новини
  • Про нас
    • Історія успіху
    • Правові засади діяльності Департаменту
    • Нормативна база
    • Програма цифрового розвитку
      Рівненської міської територіальної громади
    • Доступ до публічної інформації
    • Захист персональних даних
    • Панорамний тур
    • Фотогалерея
    • Відео архів
  • Дія
  • Команда
  • Контакти
  • Відгуки
Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному
  • Послуги
  • Сектор B
  • Державна реєстрація актів цивільного стану

Державна реєстрація народження

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2
Віддалені робочі місця у ТРЦ "Happy Mall": м.Рівне, вул.С.Бачинського, 5
Віддалені робочі місця у КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР: м.Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3
Віддалені робочі місця в селищі Квасилів: селище Квасилів, вул. Рівненська, 1
Віддалене робоче місце у КНП "Пологовий будинок" РМР: м.Рівне, вул.Медична, 7А
Телефон, адреса електронної пошти
тел.: (0362) 40-00-43, 097-143-00-43
e-mail: dznap
@rivnerada.gov.ua
Кому надається:
Фізична особа
Вартість послуги:
Безоплатно
Термін надання адміністративної послуги:
державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а в разі подання заяви в електронній формі або через центр надання адміністративних послуг – у день її надходження або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
  • Документи
  • Спосіб подання документів
  • Результат послуги

Перелік документів необхідних для отримання послуги

  • Заява про державну реєстрацію народження;
  • Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків;
  • Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення);
  • Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави;
  • Один з документів, що підтверджує факт народження:
    • документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть);
    • медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;
    • медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;
    • документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;
    • документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
    • рішення суду про встановлення факту народження;
  • документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  • У паперовій формі документи подаються заявником особисто.
  • В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг батьками дитини (одним з них), яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративна послуга є безоплатною

Законодавчі акти України, що передбачають надання послуги

  • Цивільний кодекс України
  • Сімейний кодекс України
  • Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
  • Закон України «Про адміністративні послуги»
  • Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2010 року № 1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»
  • Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064
  • Порядок надання комплексної електронної публічної послуги «єМалятко», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 року № 853
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»
  • Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940
  • Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382
  • Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5
  • Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», який затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

  • Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.
  • Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.
  • З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.

Інформаційна картка

Інформаційна картка (завантаження картки, pdf, 213.6 Kb)

У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг батьками дитини (одним з них), яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника.

1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача:

 а) свідоцтва про народження дитини;

 витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідка) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

 б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження.

Контакти

Єдиний багатофункціональний номер
(0362) 40-00-43
Відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43
Відділ паспортних послуг
(097) 043-00-43
Адмінсервіс "Ветеран"
(067) 134-33-80
Відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр"
(096) 043-00-43
Відділ реєстрації бізнесу
(098) 811-45-60
Відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26
Відділ інтегрованих послуг
(097) 143-00-43
Відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40
Відділ цифрової трансформації
(067) 522-08-09
Гаряча лінія віддаленого робочого місця в селищі Квасилів
(097) 743-00-43

Графік роботи

ЦНАП у місті Рівному
м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер:
з 9.00 до 17.00

Вівторок:
з 9.00 до 20.00

П’ятниця, Субота:
з 9.00 до 16.00

Вихідний день:
неділя.

Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"

м. Рівне, вул. Сергія Бачинського, 5

Понеділок-Четвер:
з 10.00 до 18.00

П’ятниця:
з 10.00 до 17.00

Вихідні дні:
субота та неділя.

Віддалені робочі місця в селищі Квасилів
с-ще Квасилів, вул. Рівненська, 1

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалені робочі місця ЦНАП у КНП ЦПМСД "Ювілейний" РМР
м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3

Понеділок-Четвер:
з 09.00 до 17.00

П’ятниця:
з 09.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Віддалене робоче місце ЦНАП у КНП "Пологовий будинок" РМР
м. Рівне, вул. Медична, 7А

Понеділок-п’ятниця:
з 12.00 до 16.00

Вихідні дні:
субота та неділя

Слідкуйте за нами тут:

 

Напишіть нам

dznap@rivnerada.gov.ua
© 2025 ЦНАП
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Контакти
  • Відгуки
  • Заява про доступність