
Міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Мінветеранів (далі – міжвідомча комісія), волонтер, якому встановлена група інвалідності, подає:
До заяви додаються такі документи:
Адміністративна послуга є безоплатною
Міжвідомча комісія приймає рішення про відмову у призначенні одноразової грошової допомоги, якщо інвалідність волонтера є наслідком:
Заява разом із доданими до неї копіями документів подаються до Мінветеранів особисто з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника, або через законного представника чи уповноважену особу надсилається:
- засобами поштового зв’язку, на адресу: вулиця Хрещатик, буд. 34, м. Київ, 01001;
- на офіційну адресу електронної пошти dpi@mva.gov.ua.
Через центр надання адміністративних послуг незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
Повідомлення про рішення прийняте міжвідомчою комісією за результатами розгляду (про призначення та виплату одноразової грошової допомоги або про відмову в призначенні одноразової грошової допомоги).
Примітка:
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється в порядку черговості відповідно до дати подання документів.