
Нагадаємо, що з 4 квітня 2016 року, Відділ ведення реєстру територіальної громади забезпечує формування та ведення Реєстру Рівненської міської територіальної громади , здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання громадян та видачу довідок у сфері реєстрації місця проживання.
Протягом 8️⃣ років з моменту відкриття відділ ведення реєстру територіальної громади надав понад 800 000 адміністративних послуг та консультацій у цій сфері.
Перелік послуг, які можна отримати у сфері реєстрації місця проживання:
✅видача витягу з реєстру територіальної громади;
✅реєстрація місця проживання;
✅реєстрація місця проживання дитини до 14 років;
✅реєстрація місця перебування;
✅зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
✅довідка про останнє місце реєстрації померлого;
✅довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні;
✅довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні на переоформлення особового рахунку.
З метою покращення якості та доступності надання адміністративних послуг в роботу відділу ведення реєстру територіальної громади впроваджено програмний засіб «ЦНАП-Smart-quality-service» - автоматизовану систему, призначену для формування та ведення реєстру територіальної громади в електронному вигляді, що дозволяє надавати адміністративні послуги за лічені хвилини.
📱Залишилися питання щодо послуг та порядку їх отримання телефонуйте за номером гарячої лінії відділу: 097 043 00 43