logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Які послуги у сфері реєстрації місця проживання можна отримати у ЦНАП міста Рівного?

Які послуги у сфері реєстрації місця проживання можна отримати у ЦНАП міста Рівного?

Нагадаємо, що з 4 квітня 2016 року, Відділ ведення реєстру територіальної громади забезпечує формування та ведення Реєстру Рівненської міської територіальної громади , здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання громадян та видачу довідок у сфері реєстрації місця проживання.

Протягом 8️⃣ років з моменту відкриття відділ ведення реєстру територіальної громади надав понад 800 000 адміністративних послуг та консультацій у цій сфері.

Перелік послуг, які можна отримати у сфері реєстрації місця проживання:

✅видача витягу з реєстру територіальної громади;

✅реєстрація місця проживання;

✅реєстрація місця проживання дитини до 14 років;

✅реєстрація місця перебування;

✅зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;

✅довідка про останнє місце реєстрації померлого;

✅довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні;

✅довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні на переоформлення особового рахунку.

З метою покращення якості та доступності надання адміністративних послуг в роботу відділу ведення реєстру територіальної громади впроваджено програмний засіб «ЦНАП-Smart-quality-service» - автоматизовану систему, призначену для формування та ведення реєстру територіальної громади в електронному вигляді, що дозволяє надавати адміністративні послуги за лічені хвилини.

📱Залишилися питання щодо послуг та порядку їх отримання телефонуйте за номером гарячої лінії відділу: 097 043 00 43


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua