Логотип ЦНАП. Перейти на головну сторінку.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Місце надання послуги:
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному:
33028, м. Рівне, майдан Просвіти 2
Територіальний підрозділ ЦНАП
у місті Рівному
в ТРЦ "ХЕППІ МОЛЛ":
м. Рівне, вул. Сергія Бачинського, буд. 5
Територіальний підрозділ ЦНАП
у місті Рівному
в селищі Квасилів:
селище Квасилів, вул.Рівненська, 1
Територіальний підрозділ ЦНАП
у місті Рівному
у Бізнес-коворкінг Рівне:
м.Рівне, вул.Поштова,2
Телефон, адреса електронної пошти:
тел.: (0362) 40-00-43, 098-811-45-60

е-mail: dznap
@rivnerada.gov.ua
Кому надається:
Юридична особа
Вартість послуги:
Платна
Розмір плати:
За державну реєстрацію змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
Термін надання послуги
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації. Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Адміністративна послуга є платною (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою та крім внесення змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами).

За державну реєстрацію змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації. Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

рішення про проведення державної реєстрації;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;

установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;

рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.