Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації крім вихідних та святкових днів.
Скорочені строки: протягом 2 або 6 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації крім вихідних та святкових днів.
Якщо документи подаються у паперовій формі, заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".
У разі якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.
Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.
У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
У разі якщо оригінали документів, необхідних для державної реєстрації, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.
Реквізити рахунку:
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
Код платежу: 22010300
Код отримувача (ЄДРПОУ): 38012494
Отримувач платежу: ГУК у Рівн.обл / Рiвнен.міс.тг / 22010300
Номер рахунку: UA278999980314060501000017527
Призначення платежу: адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Сума: 270,00 грн
Реквізити рахунку:
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
Код платежу: 22012900
Код отримувача (ЄДРПОУ): 38012494
Отримувач платежу: / ГУК у Рівн.обл / Рiвнен.міс.тг / 22012900
Номер рахунку: UA358999980314050540000017527
Призначення платежу: Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією
Протягом 6 годин: 540,00 грн
Протягом 2 годин: 1350,00 грн
Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або в електронній формі через Кабінет електронних сервісів kap.minjust.gov.ua
У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
1. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.
2. Виписка сформована за результатом проведення реєстраційної дії.
3. Повідомлення про зупинення розгляду документів.
4. Повідомлення про відмову у державній реєстрації.
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій.
Повідомлення про зупинення розгляду документів розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.
Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 17.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.
Віддалені робочі місця ЦНАП у ТРЦ "Злата Плаза"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 18.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Вихідний день: неділя.
Віддалені робочі місця в смт Квасилів
смт Квасилів, вул. Богдана Хмельницького, 2
Понеділок, середа, п'ятниця: з 8.00 до 16.00
Вихідні дні: субота та неділя
Віддалені робочі місця ЦНАП
у ТРЦ "Happy Mall"
Понеділок-Четвер: з 10.00 до 19.00
П’ятниця: з 10.00 до 17.00
Субота: з 10.00 до 16.00
Неділя: вихідний
Зателефонуйте нам:
Єдиний багатоканальний номер
(0362) 40-00-43;
відділ реєстрації місця проживання
(097) 043-00-43;
відділ інтегрованих послуг (097) 143-00-43;
відділ реєстрації бізнесу (098) 811-45-60;
відділ реєстрації нерухомого майна
(067) 313-62-26;
відділ адміністративних послуг та "Дозвільний центр" (096) 043-00-43;
гаряча лінія віддаленого робочого місця в смт Квасилів (097) 743-00-43;
відділ послуг сервісного центру МВС
(067) 643-00-40.