logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Прийняття рішення про зміну адреси(упорядкування нумерації)об’єкта нерухомого майна у разі зміни в адм.-тер. устрої;зміни назви вулиці,її об’єднання та поділу;зміни назви гідрографічного,соц.-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об'єкта

Місце надання послуги
33028, м. Рівне, Майдан Просвіти 2
Кому надається
Фізична особа
Юридична особа
Вартість послуги
Безкоштовно
Термін надання послуги
Протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви про зміну адреси (упорядкування нумерації) об’єкта нерухомого майна
  1. Заява про зміну адреси;
  2. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  3. Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;
  4. Копія документа, що засвідчує повноваження представника.

*Документи для отримання адміністративної послуги подаються з урахуванням вимог статті 261 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

Заява та документи подаються особисто через центр надання адміністративних послуг або надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення центру надання адміністративних послуг - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).

Документи щодо об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”, подаються замовником до Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради в паперовій формі з дотриманням вимог Закону України “Про державну таємницю”.

  1. Прийняття рішення про присвоєння адреси;
  2. Прийняття рішення про відмову в присвоєнні адреси;
  3. Лист про повернення без розгляду заяви на видачу адреси.

Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua