logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Прийняття рішення про зміну адреси закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки

Місце надання послуги
33028, м. Рівне, Майдан Просвіти 2
Кому надається
Фізична особа
Юридична особа
Вартість послуги
Безкоштовно
Термін надання послуги
Протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви про зміну адреси закінченого будівництвом об’єкта
  1. Заява про зміну адреси;
  2. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  3. Копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду - у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності;
  4. Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності;
  5. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна (засвідчена копія) - у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності;
  6. Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;
  7. Копія документа, що засвідчує повноваження представника.

*Документи для отримання адміністративної послуги подаються з урахуванням вимог статті 261 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

Заява та документи подаються особисто через центр надання адміністративних послуг або надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення центру надання адміністративних послуг - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).

Документи щодо об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”, подаються замовником до Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради в паперовій формі з дотриманням вимог Закону України “Про державну таємницю”.

  1. Прийняття рішення про присвоєння адреси;
  2. Прийняття рішення про відмову в присвоєнні адреси;
  3. Лист про повернення без розгляду заяви на видачу адреси.

Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua