Присвоєння поштової адреси новозбудованим (реконструйованим тощо) об’єктам нерухомого майна

Місце надання послуги
33028, м. Рівне, Майдан Просвіти 2
Кому надається
Фізична особа
Юридична особа
Вартість послуги
Безкоштовно
Термін надання послуги
15 робочих днів.
  1. Заява зі згодою суб’єкта звернення на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку до цієї інформаційної картки;
  2. Копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою;
  3. Копія технічного паспорта на об’єкт новозбудованого (реконструйованого) нерухомого майна (оновленого);
  4. Копія правовстановлюючого документа, який підтверджує право власності заявника на об’єкт нерухомого майна (для реконструйованого об’єкта нерухомого майна);
  5. Довідка Служби містобудівного кадастру Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради про наявність об’єкта нерухомого майна в інформаційних ресурсах або довідка Управління містобудування та архітектури Рівненської міської ради про надання інформації щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм (не вимагається у випадку застосування Наказу №158).

Заява та пакет документів подається заявником особисто, уповноваженим представником, через засоби поштового зв’язку.

  1. Наказ Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради про присвоєння поштової адреси новозбудованим (реконструйованим тощо) об’єктам нерухомого майна;
  2. Повернення пакету документів з відповідним обґрунтуванням.
Приходьте до нас 33028, м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Понеділок, Середа, Четвер: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, Субота: з 9.00 до 16.00
Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні.

Напишіть нам cnap.rivne@ukr.net
Єдиний багатоканальний номер (0362) 43-00-43