logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Місце надання послуги
33028, м. Рівне, Майдан Просвіти 2
Кому надається
Фізична особа
Юридична особа
Вартість послуги
Безкоштовно
Термін надання послуги
Протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви та доданих документів на видачу будівельного паспорта.
  1. Заява на видачу будівельного паспорта за формою, наведеною у додатку 1 до цієї інформаційної картки;
  2. Копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  3. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту);
  4. Згода співвласника (співвласників) нотаріально засвідчена) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності);
  5. Схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку;
  6. Проектна документація (за наявності);
  7. Згода співвласника (співвласників) нотаріально засвідчена) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності);
  8. Інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності).

*Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).

Заява та документи подаються за вибором замовника особисто через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг з урахуванням вимог статті 26-1 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 722 “Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану”.

  1. Створення будівельного паспорта з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа з присвоєнням реєстраційного номера з використанням електронного кабінету уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури в Електронній системі.
  2. Повідомлення про відмову в наданні будівельного паспорта з відповідним обґрунтуванням усіх підстав, з попереднім внесенням відповідного рішення до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з використанням електронного кабінету уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури в Електронній системі.

Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua