- Клопотання (заява) встановленого зразка з наданням згоди на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
- Витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
- Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
- Копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Копії документів , що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на земельній ділянці.
- Копії установчих документів для юридичних осіб.
- Копія Державного акту на право постійного користування землею або договір оренди землі.
- Документація із землеустрою (проект землеустрою, технічна документація).
- Копія довідки із Головного управління статистики у Рівненській області про присвоєння кодів (для юридичних осіб).
- Довідка про повноту сплати земельного податку (із ДПІ у м.Рівному ГУДФС у Рівненській області).
- Технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна, виготовлений КП «Рівненське міське БТІ» (оригінал).
Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг у м. Рівному суб`єктом звернення особисто чи уповноваженою особою (згідно з довіреністю), або засобами поштового зв`язку
Отримання рішення Рівненської міської ради про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення суб'єктом господарювання