У приміщенні Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному з метою мінімізації кількості відвідувань, необхідних для отримання адміністративних послуг, та забезпечення якісного сервісу нашим клієнтам, відновлено прийом громадян наступними підприємствами:
- Комунальне Підприємство «Рівненське міське бюро технічної інвентаризації»;
- Управління державного архітектурно-будівельного контролю Рівненської міської ради;
- ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».
Послуги, які можна отримати через Комунальне Підприємство «Рівненське міське бюро технічної інвентаризації»:
- Виготовлення технічних паспортів;
- Переведення садового (дачного) будинку в житловий будинок;
- Визначення інвентаризаційної вартості об’єкта нерухомого майна;
- Оцінка нерухомого майна;
- Виписка з інвентаризаційної справи на об’єкт нерухомого майна (для відчуження, спадкування, розрахунку часток, підтвердження площ, технічного стану, ін.);
- Приватизація державного житлового фонду;
- Надання довідок про участь у безоплатній приватизації державного житла;
- Висновок про можливість поділу, виділу, об’єднання, технічного стану об’єктів нерухомого майна
- Ескізні наміри забудови;
- Видача дублікатів свідоцтв про право власності взамін загублених або пошкоджених.
Комунальне Підприємство «Рівненське міське бюро технічної інвентаризації» здійснює прийом документів та надання консультацій згідно наступного графіку:
- Понеділок: 09.00 – 13.00
- Середа: 09.00 – 13.00
- П’ятниця: 09.00 – 13.00
Кваліфікованими спеціалістами Управління ДАБК Рівненської міської ради здійснюється надання консультацій та роз’яснень стосовно документів, які надають право на виконання підготовчих або будівельних робіт, та підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів за наступним графіком:
- Вівторок: 10.00 – 12.00
- Четвер: 10.00 – 12.00
Послуги, які можна отримати через ТОВ «РОЕК - Рівненська обласна енергопостачальна компанія»:
- Звіт розрахунків;
- Видача рахунків побутовим споживачам;
- Видача рахунків юридичним споживачам;
- Питання щодо пільг;
- Отримання консультацій;
- Видача довідок;
- Надання показника побутовим споживачам.