Відповідно до Узгодженого рішення укладеного між Управлінням забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради та Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради, через відділ інтегрованих послуг з 1 серпня 2019 року буде здійснюватися прийом документів для отримання послуг:
- Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
- Надання державної допомоги при народженні дитини;
- Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям;
- Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- Надання державної допомоги при усиновленні дитини.
Перевагою такого рішення є те, що жителі міста тепер матимуть можливість отримати максимальну кількість послуг в одному місці.
Для прикладу, при народженні дитини молоді батьки мають змогу звернутися до Центру надання адміністративних послуг для реєстрації народження➡при отриманні свідоцтва про народження відразу зареєструвати місце проживання новонародженого та подати документи на отримання державної допомоги при народженні дитини.
Зекономте свій час – відділ інтегрованих послуг з нетерпінням чекає на Вас!
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Рідне місто починається з тебе!