Сьогодні, 29 січня 2020 року, Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному відзначає четверту річницю офіційного відкриття
Пліч-о-пліч з Вами, наші дорогі клієнти , ми прожили чотири неймовірних роки шаленої роботи на результат: запровадження інновацій, кращих вітчизняних та зарубіжних практик, впровадження понад десятків нових послуг та адаптація найефективніших програмних засобів, і все це з метою покращення якості та доступності надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному один з найяскравіших прикладів адміністративної реформи в Україні. Наразі через Центр надається понад 240 адміністративних послуг у сферах державної реєстрації бізнесу, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, дозвільного характеру, реєстрації місця проживання, паспортних послуг, соціальної сфери та адміністративних послуг, що пов’язані з використанням даних Державного земельного кадастру.
Щодня Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному відвідує більше тисячі клієнтів. Протягом чотирьох років роботи через Центр було надано понад 1 185 210 адміністративних послуг, а надходження до бюджету склали – 37 025 142 грн.
Команда Центру з радістю хоче поділитися з Вами досягненнями за цих чотири роки:
- Створено єдиний простір надання адміністративних послуг, в якому функціонує електронна автоматизована система керування чергою відвідувачів з голосовим супроводом, встановлені інтерактивні інформаційні термінали, облаштований дитячий куточок для потреб найменших відвідувачів та забезпечено доступність надання адміністративних послуг клієнтам з обмеженими можливостями;
- Успішно проведена децентралізація повноважень у сферах державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- У квітні 2016 року Управління визначено єдиним органом, що здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста Рівного. За впровадження в роботу програмного забезпечення «ЦНАП-Smart-quality-servic
e» (Реєстру територіальної громади міста Рівного) команда отримала спеціальну відзнаку «Кращі практики місцевого самоврядування»; - Успішно реалізовано проєкт впровадження надання адміністративних послуг у сфері оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
- З метою мінімізації кількості відвідувань, необхідних для отримання адміністративних послуг, забезпечення економічного добробуту та прав мешканців на одержання якісних житлово-комунальних послуг працівники комунальних підприємств міста Рівного здійснюють безпосередній прийом документів в приміщенні Центру;
- Успішно реалізували важливий соціальний проєкт – відкриття територіального підрозділу Центру в Торгівельно-розважальному центрі «ЗЛАТА ПЛАЗА»;
- Розпочав роботу Call-центр – єдиний багатоканальний номер, який забезпечує інформування максимальної кількості клієнтів в стислі терміни;
- З метою забезпечення оперативності та зручності оплати адміністративних послуг у приміщенні Центру працює відділення банку та платіжні термінали самообслуговування;
- Робочі місця адміністраторів та державних реєстраторів облаштовано POS-терміналами для оплати адміністративного збору, та зчитувачами для паспорта громадянина України у формі ID картки;
- Підписано Меморандуми про співпрацю на принципах взаємодії та координації спільної діяльності між Центром та Національним університетом водного господарства та природокористування і Міжнародним економіко - гуманітарним університетом імені Степана Дем’янчука;
- Впроваджено міжвідомчий електронний документообіг між виконавчими органами Рівненської міської ради та електронний документообіг між підприємствами, що забезпечують централізований облік та нарахування вартості житлово-комунальних послуг;
- Підписано Узгоджене рішення про співпрацю між Центром та Рівненською обласною організацією українського товариства глухих, з метою забезпечення доступності надання адміністративних послуг особам з вадами слуху, шляхом застосування он-лайн зв’язку між перекладачем жестової мови та клієнтами;
- Встановлено засоби криптографічного захисту інформації;
- Задля формування позитивного іміджу Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному впроваджено Єдині вимоги (стандарти) до якості обслуговування відвідувачів;
- Створено відділ юридичного супроводу Центру та юридично – дискусійний клуб «Legal Spase» для клієнтів, з метою популяризації практики застосування норм законодавства, сприяння та надання допомоги особам, які звернулися до Клубу та мають намір отримати повну та вичерпну юридичну консультацію щодо адміністративних послуг;
- Створено відділ, який здійснює формування та зберігання архівних справ;
- Запроваджено надання комплексу послуг відповідно до життєвих ситуацій, через новостворений відділ інтегрованих послуг;
- Центром отримано сертифікат «Стандарт управління якістю ISO 9001:2015» - це найвищий стандарт якості на сьогоднішній день;
- Отримано відзнаку «Доступно UA», яка свідчить про врахування інтересів людей з інвалідністю;
- Отримано подяку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Офісу реформ адміністративних послуг за вагомий внесок у реформуванні системи надання адміністративних послуг та розбудову мережі Центрів надання адміністративних послуг.
В цей святковий день, команда Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному хоче висловити найщиріші слова подяки Вам, наші дорогі клієнти, за Ваші посмішки та позитивні відгуки під час отримання адміністративних послуг.
Щиро дякуємо за постійну підтримку ініціатив команди Центру та сприяння у їх реалізації, активну участь та особистий значущий внесок у розвиток Центру – нашому безпосередньому керівнику, міському голові міста Рівного – Khomko Volodymyr.
Дякуємо заступнику міського голови міста Рівного за чудову ідею та успішну реалізацію проєкту створення Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, та особистий вагомий внесок у його розвиток – Віталій Герман. Юлія Шигорева - дякуємо Вам за щоденну натхненну роботу на результат і безмежну любов до Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, за впровадження проєктів, які полегшили та покращили якість життя рівнян. Заступнику міського голови Сергій Васильчук дякуємо за допомогу та постійну співпрацю з командою Центру.
Дякуємо депутатському корпусу Рівненська міська рада та її виконавчий комітет за постійну підтримку.
Щиро дякуємо за постійну підтримку ініціатив команди Центру та сприяння у їх реалізації, активну участь та особистий значущий внесок у розвиток Центру – нашому безпосередньому керівнику, міському голові міста Рівного – Khomko Volodymyr.
Дякуємо заступнику міського голови міста Рівного за чудову ідею та успішну реалізацію проєкту створення Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному, та особистий вагомий внесок у його розвиток – Віталій Герман. Юлія Шигорева - дякуємо Вам за щоденну натхненну роботу на результат і безмежну любов до Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, за впровадження проєктів, які полегшили та покращили якість життя рівнян. Заступнику міського голови Сергій Васильчук дякуємо за допомогу та постійну співпрацю з командою Центру.
Дякуємо депутатському корпусу Рівненська міська рада та її виконавчий комітет за постійну підтримку.