Якісне обслуговування – заради Вашого комфорту!
27 вересня 2019 року, команда Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному поділилася досвідом щодо впровадження єдиних вимог (стандартів) до якості обслуговування відвідувачів з представниками Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнетеплоенерго».
Кожне управління, підприємство та установа – є обличчям місцевої влади та міста. Завдяки впровадженню Стандарту до якості обслуговування, наші відвідувачі впевнені, що незалежно від того з ким саме із адміністраторів співпрацює відвідувач, він завжди отримає якісні адміністративні послуги на найвищому рівні обслуговування.
Дотримання Стандарту впливає на формування іміджу управління, підприємства або установи, а позитивний імідж – це довіра відвідувачів!