«Почалось все з того, що пару років тому декілька берлінців втомлені від зросту кількості машин на вулицях, зібрали групу однодумців, і досягли проведення референдуму про розвиток велосипедної інфраструктури (для цього довелось зібрати на вулицях і принести в адміністрацію 100 тис. правильно оформлених підписів на вулицях!)», – пише на своїй сторінці у Facebook Станіслав Іванов. Після цього протягом кількох років був написаний та ухвалений новий Закон про мобільність.
Основні заходи, які передбачені законом:
- реорганізація небезпечних вузлів та безпечний дизайн велосипедних доріжок на великих дорогах;
- зменшення кількості потерпілих на дорогах до мінімуму;
- створення нових маршрутів міської електрички та трамвая;
- створення нових маршрутів для тих, хто їздить Берліном на велосипеді;
- приділення уваги екологічно чистому транспорту: до 2030 року всі комунальні автобуси мають живитись енергією сонця та вітру.