logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.

Начальник відділу ведення реєстру територіальної громади - 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади - 8 штатних одиниць.
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Спеціаліст 1-ої категорії відділу ведення реєстру територіальної громади – 2 штатних одиниці.
Кваліфікаційні вимоги:
- базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.


Головний спеціаліст юридичного відділу – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця, тимчасово на час відсутності основного працівника.
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; 
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою та навичками роботи за комп’ютером.

ПРИЄДНУЙСЯ ДО КОМАНДИ КРАЩИХ!

Рідне місто починається з тебе.


Ключові слова Рівне ЦНАП

Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua