logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

До уваги клієнтів сектору реєстрації місця проживання Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг!

До уваги клієнтів сектору реєстрації місця проживання Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг!

 

Реєстр територіальної громади міста Рівного – автоматизована база даних, призначена для зберігання та обробки інформації, що ведеться та адмініструється Управлінням забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, як органом реєстрації місця проживання, для обліку фізичних осіб, що постійно проживають на території міста Рівного відповідно до Положення про Реєстр територіальної громади міста Рівного затвердженого рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради №2 від 16.01.2018 року.

Для отримання інформації про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні мешканцям міста Рівного необхідно звернутися до Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг з наступним переліком документів:

  • документ, що посвідчує особу усіх зареєстрованих у житловому приміщені осіб (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, довідка про реєстрацію місця проживання);
  • документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.

Звертаємо Вашу увагу, що необхідною умовою для отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Рівного є первинне внесення такої інформації, з відповідних оригіналів документів.

При повторному зверненні вказана інформація надаватиметься на підставі документа, що посвідчує особу заявника (за умови, що заявником є зареєстрована особа або власник/співвласник житла).

Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Рідне місто починається з тебе!


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua