logo

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному

Обговорювали Стандарт до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг з колегами з Києва

Обговорювали Стандарт до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг з колегами з Києва

Сьогодні, 05.09.2017 року з колегами з Києва, які працюють у сфері реформування системи надання адміністративних обговорювали Стандарт до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг. Єдині вимоги (Стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг - організаційно-інструктивні та частково методичні матеріали, що розроблені Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (Проект експертної підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd.) та за підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Якість роботи ЦНАП визначає рівень довіри громадян до влади, який безпосередньо залежить від того, як держава і органи місцевого самоврядування виконують свої функції, де надання адміністративних послуг посідає одну із ключових позицій.

Стандарти, які ми розробили - це нова філософія у взаємодії органів місцевого самоврядування, бізнесу та громадянського суспільства.
Щиро дякую усім працівникам Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг, які своєю працею наближують наше місто Рівне до лідерства у якості надання адміністративних послуг.

Віталій Герман

Джерело: facebook

Ми - частина змін / We are the part of changes!


Контакти

Графік роботи

Слідкуйте за нами тут:
Напишіть нам
dznap@rivnerada.gov.ua